رحمتی ظرفیت نیمکت‌نشینی را داشت

کدخبر: ۱۵۷۰۷۲
پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه رحمتی ظرفیت نیمکت نشینی را داشت گفت: از نمایش استقلال برابر سپاهان لذت بردم و بارها به خاطر صحنه‌های جذاب این بازی به وجد آمدم.

علی جباری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار استقلال مقابل سپاهان در اصفهان اظهار داشت: این تیم کجا و آن تیمی که در بازی‌های قبلی می‌دیدیم کجا؟ در استقلال یک انقلاب صورت گرفته و این تیم به ایده آل نزدیک شده است.

کاپیتان سابق استقلال ادامه داد: البته این تیم باید خیلی بهتر از این شود. اما در مقایسه با بازی های اخیر استقلال، این بازی خیلی متفاوت بود و کاری کرد که من بعنوان یک پیشکسوت استقلال بارها در این بازی احساساتم را بروز دهم. من که به این تیم خیلی امیدوار شدم.

وی افزود: منصوریان باید در تعطیلات نیم فصل هم هوشمندانه دو سه مهره به تیمش اضافه کند و هم بکوشد تا نقاط ضعف تیم را ترمیم کند. حتما با ادامه این روند استقلال به روزهای اوج و بالای جدول باز خواهد گشت.

پیشکسوت آبی‌ها اضافه کرد: جوانگرایی در استقلال بزرگترین ویژگی این تیم در بازی دیروز بود. جوان‌های استقلال فوق العاده بودند و یکی از یکی بهتر. آنها انگیزه زیادی داشتند و باعث شدند روند حرکت تاکتیکی استقلال بهتر از بازی های گذشته شود.

جباری در خصوص نیمکت نشینی رحمتی در این بازی گفت: رحمتی دروازه‌بان بزرگی هست و بزرگ هم خواهد ماند. یک بازی نیمکت نشینی نمی تواند توانایی های او را زیر سئوال ببرد. اما هر دروازه بان بزرگی هم ممکن است  زمانی به نیمکت نشینی و استراحت نیاز داشته باشد.  

وی اضافه کرد: رحمتی با ظرفیت بالایی که داشت خیلی راحت این موضوع را پذیرفت و همه دیدند که خودش حسینی را گرم کرد و به او روحیه داد.

جباری در خاتمه گفت: آبی‌ها همچنان در ساختار دفاعی‌شان ضعف‌هایی دارند که باید برای نیم فصل دوم مرتفع شود. در بازی با نفت هم دیدیم که گل‌هایی یک شکل خوردند و در بازی مقابل سپاهان هم دیدیم که بارها مهاجمان سپاهان در موقعیت گل قرار گرفتند که درخشش حسینی باعث شد دروازه تیم باز نشود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید