تعدد نامزدهای انتخاباتی در جناح اصولگرا

کدخبر: ۱۵۷۱۹۵
گروه‌های مختلف اصولگرایی از سنتی‌ها گرفته تا گروه‌های جدید، هر روز که به انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 نزدیک‌تر می‌شویم، بر تعداد نامزدهای خود برای حضور در این انتخابات می‌افزایند.

 یک روز پس از آنکه حزب موتلفه اسلامی به‌عنوان قدیمی‌ترین حزب جریان اصولگرایی سیدمصطفی میرسلیم را به‌عنوان نامزد نهایی خود برای انتخابات معرفی کرد، جبهه یکتا نیز از احتمال معرفی کاندیدا برای انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد. حمیدرضا حاجی بابایی عضو این جبهه دیروز در گفت‌وگو با سایت عصر ایران با اعلام این خبر، در مورد تعدد کاندیدای اصولگرا برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 گفت: ما این تعدد و تکثر را به ضرر جریان اصولگرا نمی‌دانیم، این تکثر نشان از ظرفیت بالای نیروها در جبهه اصولگرا دارد و از نظر ما تکثری که به وحدت بینجامد خوب است. جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی (یکتا) تشکلی سیاسی اصولگرا است که از سوی برخی وزیران دولت نهم و دهم تشکیل شده است.

اصولگرایان به نتیجه نرسیده‌اند

سیدمحمد غرضی نیز دیروز در اظهارنظری گفت که معرفی کاندیداهای متعدد از سوی اصولگرایان نشان‌دهنده آن است که به نتیجه نرسیده‌اند. این کاندیدای انتخابات 92 در گفت‌وگو با سایت خبری انتخاب در پاسخ به سوالی در مورد وحدت اصولگرایان ادامه داد: براساس اخبار هر کدام از گروه‌های اصولگرا از کسی پشتیبانی می‌کند، باید یک مقداری حوصله به خرج داد. غرضی همچنین درباره انتقادات تشدید شده اصولگرایان از دولت و برجام تاکید کرد: می‌خواهند جانشین آقای روحانی بشوند و دائم نتایج مثبت برجام را نفی می‌کنند. نتایج منفی را هم به رخ می‌کشند و مردم وقتی می‌بینند یک کسی می‌خواهد جانشین کس دیگر بشود حرف‌هایش را خیلی جدی نمی‌گیرند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید