وزیر ورزش: پرسپولیس برای آسیا تقویت شود

کدخبر: ۱۵۷۲۵۷
وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در نشستی با سرپرست باشگاه پرسپولیس ضمن تاکید بر پیگیری‌ها جهت حل موارد و مشکلات مختلف باشگاه، خواهان انجام اقدامات لازم برای حضور مقتدرانه سرخپوشان در رقابت‌های آسیایی شد.

به‌ گزارش ‌"‌ورزش سه" و ‌به نقل از  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،  علی اکبر طاهری صبح امروز یکشنبه در وزارت ورزش حضور پیدا کرد تا با مسعود سلطانی‌فر دیدار و گفتگو کند.

در این نشست که پیرو جلسات قبلی برگزار شد، سرپرست باشگاه پرسپولیس ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته، برنامه‌های باشگاه برای روزها و ماه‌های آینده، به ویژه به منظور حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا را ارائه داد.

دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز در جریان این ملاقات، با اعلام اینکه بخش‌های مختلف و ذیربط باید تا آنجا که می‌توانند کمک کنند تا هر چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، حضور موفقی داشته باشند، با توجه به نشست با طاهری خواهان آن شد که پرسپولیس همان حضور مقتدرانه خود در لیگ برتر را در لیگ قهرمانان آسیا نیز به تصویر بکشد و اقدامات لازم جهت رفع مشکلات باشگاه و تقویت تیم صورت بگیرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در جریان این ملاقات همچنین درباره مسائل روز باشگاه، اقدامات صورت گرفته، مسایل جاری تیم و مشکلات پیش رو از جمله مشکل مالیاتی مطالبی را مطرح کرد که دکتر سلطانی‌فر نیز با تاکید بر حل و فصل آن مسائل، از پیگیری این موارد در چارچوب موازین قانونی خبر داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید