دمای تهران 5 درجه کاهش می یابد

کدخبر: ۱۵۷۳۹۹
اداره کل هواشناسی استان تهران با اعلام کاهش 5 درجه ای دمای هوای استان در دو روز آینده، پیش بینی کرد با وزش باد بتدریج از میزان آلودگی هوا کاسته می شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان طی امروز و دو روز آینده صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

براساس این گزارش امروز در پاره ای نقاط غبار محلی بود که پیش بینی می شود با وزش باد بتدریج از میزان غبار و آلودگی هوا کاسته شود و فردا نیز در بخش های جنوبی و غربی استان تهران در برخی ساعت وزش باد شدید را خواهیم داشت.

در گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، کمینه و بیشینه دمای شهر تهران طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به ترتیب (3 و 14)، (1 و 11) و (0 و 9) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

براساس این گزارشریال مناطق شمیران - اقدسیه و فرودگاه مهرآباد با 16 درجه سانتیگراد و فیروزکوه - امین آباد با 4 درجه سانتیگراد زیر صفر گرمترین و سردترین مناطق استان تهران طی 24 ساعت گذشته بودند.

همچنین در این مدت ایستگاه های آبعلی با 3.6 میلیمتر و دماوند با 1.4 میلیمتر بیشترین و کمترین بارندگی را در استان تهران داشته اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید