نسل جدید «کروم بوک فلیپ» ایسوس، سخت افزاری ضعیف تری دارد

کدخبر: ۱۵۷۴۱۸
حدود یک سال پیش کمپانی ایسوس از کروم بوک جمع و جور اما مقاوم و ضخیمی به نام Flipp پرده برداشت که با ارائه مشخصاتی به نسبت ضعیف، صرفاً دانش آموزان و تجهیز مدارس را هدف قرار داده بود.

دیجیاتو؛ در حالی که مدل مذکور تنها حدود 219 دلار قیمت داشت، چندی پیش صفحه معرفی دومین نسل فلیپ سهواً برای لحظاتی روی وب سایت ایسوس قرار گرفت و سپس شایعاتی به گوش رسید که به مشخصاتی تقریباً قدرتمند و قیمتی معادل با 800 دلار اشاره داشتند؛ اما حالا که اولین نمونه از آن به دست برخی از رسانه ها رسیده است، مشخص شده سخت افزاری به مراتب ضعیف تر در داخل بدنه قرار دارد.

پیش از این شایعات مورد بحث از تجهیز کروم بوک فلیپ 2 به پردازنده سری M اینتل و 64 گیگابایت حافظه داخلی سخن می گفتند، اما این محصول که در واقع 499 دلار قیمت گرفته، یکی از پردازنده های سری پنتیوم اینتل را با 32 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می نماید.

هرچند که این مشخصات به مراتب از آنچه قبل تر شنیده می شد کمتر است، اما در قیاس با نسل قبلی رشد چشم گیر و قابل توجهی داشته.

به خصوص اینکه ظاهر فلیپ 2 نیز به اندازه ای ظریف تر و زیباتر از نسخه قبلی است که مشابه با مدل های تراز اول کروم بوک های ایسوس به نظر می رسد.

ناگفته نماند کروم بوک فلیپ 2 با نام رمز C302CA هنوز به طور رسمی توسط ایسوس معرفی نشده، اما به احتمال زیاد در جریان نمایشگاه CES 2017 به نمایش در خواهد آمد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید