رونمایی از دو محصول شرکت دل + عکس

کدخبر: ۱۵۷۵۳۸
نمایشگاه CES 2017 تا پنج‌شنبه به صورت رسمی، آغاز به کار نمی‌کند اما برخی از سازندگان در حال‌حاضر، تعدادی از محصولات جدید خود را ارائه داده‌اند. پس از فاش‌شدن یک لپ‌تاپ هیبریدی جدید از سری XPS 13 در وب‌سایت شرکت دل، به‌تازگی این محصول به همراه یک مانیتور بسیار نازک ۲۷ اینچی معرفی شده است.

گویا آی‌تی؛ شرکت دل در رابطه با لپ‌تاپ هیبریدی جدید خود، می‌گوید که این محصول، “کوچک‌ترین لپ‌تاپ هیبریدی با نمایشگر ۱۳ اینچی خواهد بود که از یک باتری با ماندگاری نزدیک به ۱۵ ساعت، استفاده می‌کند”. علاوه‌براین، لپ‌تاپ هیبریدی جدید شرکت دل در مشخصات‌فنی، چندان با مدل معرفی‌شده که در ماه اکتبر عرضه شد، متفاوت نیست که این مدل، از هفتمین نسل از پردازنده‌های شرکت اینتل موسوم به کبی لیک استفاده می‌کند و کاربران می‌توانند آن‌را در یک مدل جدید با نمایشگر QHD+ با رزولوشن ۱۸۰۰ در ۳۲۰۰ پیکسل، شانزده گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه داخلی خریداری نمایند.

 

دل

نسخه جدید لپ‌تاپ هیبریدی شرکت دل در ۵ ژانویه به صورت رسمی در وب‌سایت شرکت سازنده، عرضه خواهد شد و مدل پایه آن با قیمت ۹۹۹ دلار در ایالات‌متحده به فروش می‌رسد.

مانیتور بسیار نازک ۲۷ اینچی شرکت دل، رنگ‌های غنی را با کنتراست بالا به نمایش می‌گذارد و از HDR پشتیبانی می‌کند. مانیتور بسیار نازک جدید شرکت دل بنابر ادعای شرکت سازنده، نازک‌ترین مانیتور در جهان است و این مانیتور از فناوری InfinityEdge شرکت دل، پشتیبانی می‌کند که به همین جهت، حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش بسیار کم است.

دل

هم‌چنین، مانیتور ۲۷ اینچی بسیار نازک شرکت دل به درگاه یواس‌بی Type-C مجهز شده است و حداکثر روشنایی صفحه‌نمایش به ۴۰۰ نیت می‌رسد. هم‌چنین، زمان پاسخ‌دهی مانیتور نزدیک به ۶ میلی‌ ثانیه است و زاویه دید گسترده آن بنابر ادعای رسمی، ۱۷۸ درجه خواهد بود. رزولوشن صفحه‌نمایش ۱۴۴۰p است و این مانیتور با قیمت ۶۹۹٫۹۹ دلار در ۲۳ مارس در ایالات متحده عرضه خواهد شد و پس از مدت کوتاهی، عرضه جهانی آن آغاز می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید