بزرگترین فلش درایو دنیا با ظرفیت 2 ترابایت

کدخبر: ۱۵۷۶۷۲
ما تا به امروز خیلی در مورد هارد درایو‌ها و درایو های SSD به صحبت پرداخته‌ایم و مطالب زیادی در این حوزه بر روی خروجی سایت گجت نیوز منتشر شده است، اما گاهی اوقات شما نیازمند وسیله ذخیره سازی کوچک‌تری هستید که حمل آن نامعقول نبوده و در عین حال بتواند فضای مناسبی را برای میزبانی از فایل های شما ارائه کند.

گجت نیوز؛ در همین راستا طی برگزاری نمایشگاه CES 2017 شاهد رونمایی از فلش درایو 2 ترابایتی کینگستون (Kingeston DataTraveler Ultimate GT) بودیم.

این فلش درایو که در سایز قابل تقدیر 1 ترابایت و یا در صورت نیازمند بودن به فضای ذخیره بیشتر، در مدل 2 ترابایتی روانه بازار خواهد شد، شانس این را به شما می‌دهد تا اطلاعات به مراتب بیشتری را نسبت به سایر فلش درایوها با خود حمل کنید و در مواقعی که حجم فایل های شما از  سقف 2 گیگابایت نفوذ نمی‌کند، دیگر هارد درایو های خارجی سنگین را با خود به این طرف و آن طرف نبرید. فلش درایو 2 ترابایتی کینگستون Kingston Data Traveler Ultimate GT در اندازه‌ای طراحی شده است که شما بتوانید به راحتی آن را به لپ تاپ خود متصل کنید و هیچ مزاحمتی برایتان ایجاد نکند.

بدیهیست که فلش درایو 2 ترابایتی کینگستون به عنوان بزرگترین فلش درایو جهان از روکش پلاستیک ساده‌ای برخوردار نباشد؛ به خاطر حجم زیاد اطلاعات، کمپانی کینگستون از یک پوشش با فلز روی بر روی آن استفاده کرده است که می‌تواند دوام آن را بهبود ببخشد. متاسفانه (یا شاید هم خوشبختانه)، فلش درایو دیتا تراولر فاقد درگاه USB نوع بوده و از ورودی USB 3.1 استفاده می‌کند، بنابراین شما برای استفاده از آن در دیوایس های فاقد این درگاه دیگر نیازی به دانگل و مخلفات اضافی نداشته و می‌توانید بر روی هر دستگاهی از آن استفاده کنید. هرچند سرعت انتقال اطلاعات نیز بر همین اساس کاسته شده است.

زمان عرضه فلش درایو 2 ترابایتی کینگستون

کینگستون ظاهرا قصد دارد از ماه آینده هر دو مدل 1 و 2 گیگابایتی فلش درایو دیتا تراولر را روانه بازارهای جهانی کند، اما متاسفانه هنوز قیمت گذاری این محصول اعلام نشده است. با این حال به نظر می‌رسد با توجه به خاص بودن این فلش درایو، کینگستون قیمت گذاری نجومی را بر روی آن انجام دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید