اجرای طرح ریجیستری به تیر۹۶ موکول شد

کدخبر: ۱۵۸۶۵۹
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که آرام آرام در حال افزایش سرعت اینترنت هستیم در مورد طرح رجیستری گفت: تمام نرم‌افزارهای مورد نیاز در این خصوص تهیه شده اما موقعی این کار انجام می‌شود که موجب نارضایتی مردم و اجرای ناقص و شکست طرح نشود.

به گزارش خبرنگار بازرگانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، محمود واعظی در صبحانه کاری خود در اتاق بازرگانی ایران و در پاسخ به پرسشهای فعالین بخش خصوصی اظهار کرد: از شما می‌خواهم که بال و پر جوانان و فارغ‌التحصیلان بخش ICT در در کشور ببینید زیرا در حال حاضر تعداد زیادی از این فارغ‌ا لتحصیلان از کشور خارج می‌شود و توجه کنید که  این امر به نفع خود شما هست و کسب و کارتان را رونق می‌‌دهد.

وی با بیان اینکه خلاء قانون و مقررات و گسترش فعالیتها‌های بخش فضای مجازی وجود دارد گفت: برخی می‌خواهند آنچه در فضای موجود است به فضای مجازی نیز بیاورند که این امر مشکلاتی نیز به همراه خواهد داشت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کمیته‌ای در این خصوص باید با کمک هم تشکیل شود تا مواردی که نیاز به قانون داشته مورد توجه و بازنگری قرار گیرد.

واعظی  با اشاره به اینکه در ابتدای امر برای ما سخت بود که نگاه کسب و کاری در فضای مجازی حاکم کنیم گفت: در آن مقطع به ما می‌گفتند که شما به دنبال آن هستید که وزارتخانه خود را بزرگ و مهم جلوه دهید اما اکنون همه به فضای ICT توجه دارند.

وی در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به گلایه‌های موجود از ارتباط کم وزارت ارتباطات با فعالین بخش خصوصی گفت: بارها از مسئولین اتاق بازرگانی دعوت شده است که در جلسات ما حضور یابند  اما در این جلسات حضور نیافتند و یا به سرعت آن را ترک کردند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: دولت عنایت ویژه‌ای به بخش خصوصی در این ارتباط دارد و باید اذعان داشت که در این خصوص شعار نمی‌دهند و شرایط لازم برای حضور بخش خصوصی در این بخش فراهم است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید