Android Wear 2.0 فوریه ۲۰۱۷ منتشر می‎شود

کدخبر: ۱۵۸۷۱۰
سرانجام گوگل تاریخ انتشار نسخه نهایی اندروید ور 2 را مشخص کرد. به گفته این شرکت اندروید ور 2 قرار است در ماه فوریه برای ساعت‌های هوشمند اندرویدی منتشر شود.

جی اس ام؛ با اینکه قرار بود نسخه جدید سیستم عامل Android Wear سپتامبر گذشته منتشر شود اما این تاریخ به تعویق افتاد. حالا گوگل تاریخ جدید انتشار نسخه 2 اندروید ور را به توسعه دهندگان اطلاع داده است. بر این اساس قرار است نسخه نهایی Android Wear 2.0 ماه فوریه منتشر شود هرچند از تاریخ دقیق آن بی اطلاعیم.

با توجه به آنچه در کنفرانس Google I/O 2016 از ویژگی‌های اندروید ور 2 معرفی شد انتظار داریم قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند بیشتر شود و مستقل از گوشی‌های هوشمند کار کنند.

 

چند وقت پیش خبری شنیدیم که گوگل قصد دارد همزمان با نسخه 2 اندروید ور از دو ساعت هوشمند جدید رونمایی کند. آنطور که منابع خبری گفته‌اند این ساعت‌ها توسط شرکت‌های دیگر با همکاری گوگل ساخته می‎شوند و نامی از برند گوگل یا پیکسل روی آنها نخواهد بود.

در حال حاضر بازار ساعت‌های هوشمند آینده نامعلومی دارد و مشخص نیست در آینده می‌تواند برای تولیدکنندگان سودده باشد یا خیر. اگر می‌خواهید بدانید کدام یک از ساعت‌های هوشمند به Android Wear 2.0 آپدیت می‌شود این مطلب را مطالعه کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید