رسمی؛ رونمایی از گوشی سه میلیون تومانی گلکسی S8 در نهم فروردین ۹۶

کدخبر: ۱۵۸۸۷۲
با توجه به گزارشاتی که اخیرا Ricciolo1 منتشر نمود، سامسونگ گلکسی اس ۸ در رویداد MWC در شهر بارسلونا رونمایی خواهد شد.

به گزارش کلیک، با این که این خبر رسما اعلام شده است، اما تعداد کمی از مردم این شانس را دارند که این گوشی را در ماه آینده از نزدیک مشاهده کنند. به عبارت دیگر، این گوشی برای اولین بار در MWC رونمایی نخواهد شد. این روش درست همانند کاری است که بلک بری در CES برای معرفی Mercury انجام داد. این گوشی هم از مردم دور بود و تنها رسانه های مهمی توانایی دسترسی به آن را داشتند.

بر اساس گزارش Ricciolo1، گلکسی S8 در واقع در مارس ۲۹ معرفی می شود. این گوشی در هفدهمین هفته از سال جاری، یعنی از ۲۴ تا ۳۰ آوریل هم روانه بازارهای جهانی خواهد شد. این تاریخ بسیار نزدیک به آخرین شایعاتی است که در مورد انتشار آن در ۱۷ آوریل شنیدیم. هم چنین پیش بینی شده که پرچم دار جدید سامسونگ ۸۴۹ دلار قیمت داشته باشد.

انتظار می رود که سامسونگ گلکسی اس ۸ با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ و محافظ گوریلاگلس ۵ عرضه شود. دیگر جزئیات سخت افزاری این گوشی هم ممکن است شامل پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون ۸۳۵، کارت گرافیک آدرنو ۵۴۰، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی باشد. هم چنین انتظار داریم که یک مدل ویژه با صفحه نمایش بزرگتر ۶٫۲ اینچی به نام سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس را شاهد باشیم.

حتی اگر SAMSUNG GALAXY S8 به طور گسترده در کنگره جهانی موبایل معرفی نشود، امیدواریم که شاهد پرچم داری متفاوت از سامسونگ باشیم، که شایعه شده دارای یک صفحه نمایش دو لبه منحنی، حاشیه های نازک و بدون دکمه خازنی خانه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید