برنامه‌ کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی تشریح شد

کدخبر: ۱۵۸۹۶۶
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدا و خانواده‌های آنان امری ضروری خواهد بود و ایام‌الله دهه فجر فرصت مغتنمی است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام مؤذنی صبح امروز چهارشنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های کمیته ایثارگران که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد در سخنانی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سخنانی بیان کرد: دهه مبارک فجر، روزهایی ماندگار نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ما است. روزهای پیروزی انقلاب اسلامی؛ انقلابی که امام راحل، آن را رهبری کرد و مقام معظم رهبری برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

وی افزود: تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدا و خانواده‌های آنان امری ضروری خواهد بود و ایام‌الله دهه فجر فرصت مغتنمی است تا با نهادینه و مردمی کردن آن و با تکیه بر امکانات و ظرفیت‌های موجود بنیاد و دیگر دستگاه‌ها و به خصوص بهره‌برداری از فضای رسانه‌ای و با نوآوری، خلاقیت و تکیه بر تجارب سال قبل به این امر خطیر اهتمام کنیم.

مؤذنی در بخش دیگر سخنان خود با برشمردن برنامه‌های کمیته ایثارگران توضیح داد: برگزاری آیین باشکوه میهمانی لاله‌ها در 19 هزار و 378 گلزار مطهر شهدای سراسر کشور از جمله پیروان ادیان توحیدی در تاریخ 14 بهمن‌ ساعت 14، استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت تشکل‌های ایثارگری و تخصیص چهار قطعه از گلزار شهدا در بهشت زهرا (س) به جانبازان بصیر، آزادگان، زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب و فرزندان شهداء برای اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی و تبلیغاتی بخشی از این برنامه‌ها هستند.

وی ادامه داد: همچنین تعویض 220هزار تخته پرچم مزار شهدا، اجرای طرح سپاس، برگزاری یادواره‌های متعدد و ویژه اقشار خاص همانند شهدای پیروان ادیان توحیدی، زنان، مدافعان حرم، اصنافو فرهنگیان، روایتگری مبارزان دوران انقلاب، افتتاح و رونمایی از پروژه‌های مرتبط با حوزه ایثار و شهادت، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، تجدید میثاق کارکنان و مدیران بنیاد شهید با آرمان‌های امام خمینی (ره) از دیگر برنامه های این دهه خواهند بود.

مؤذنی یادآور شد: در ایام باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی ایثارگران و مبارزان آن دوران با حضور در تلویزین و محافل عمومی ارزش‌ها و تجارب آن دوران را به نسل جوان جامعه بازگو خواهند کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید