لیست تایید شده گوشی‌های سامسونگ که به اندروید 7 آپدیت می‌شوند

کدخبر: ۱۵۹۲۲۷
سامسونگ در اطلاعیه جدیدی که منتشر کرده از لیست گوشی‌ها و تبلت‌هایی که تا نیمه اول 2017 به اندروید 7 آپدیت می‌شوند پرده برداشته است.

جی اس ام؛ درحالی که به نظر می‌رسد انتشار اندروید 7 تنها برای برخی از نسخه‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج (از 17 ژانویه) آغاز شده است سامسونگ لیستی از دیگر گوشی‌هایش را اعلام کرده است؛ گوشی‌هایی که تا نیمه اول 2017 به اندروید 7 آپدیت خواهند شد. در این لیست نام گوشی‌های اس 6، اس 6 اج، اس 6 اج پلاس و نوت 5 به چشم می‌خورد؛ گوشی‌هایی که می‌توان آنها را نسل قبلی پرچمدار سامسونگ دانست. برخی گوشی‌های سری A همچون A3 و A8 نیز در این لیست هستند خبری از A5 و A7 نیست. در لیست اعلام شده سامسونگ دو نسخه از گلکسی تب‌ها نیز دیده می‌شوند: Galaxy Tab A با S Pen و Tab S2(LTE).

در آپدیت اندروید 7 برای دستگاه‌های سامسونگ هم ویژگی‌های اندروید 7 نوقا به چشم می‌خورد و هم برخی ویژگی‌های انحصاری سامسونگ دیده می‌شود. ویژگی‌هایی همچون تقسیم نمایشگر به چند پنجره، پرفورمنس مد و پاسخ سریع در بخش نوتیفیکیشن‌ها در این آپدیت به چشم می‌خورد. یک ویژگی کلیدی دیگر Samsung Pass است؛ یک کلید اصلی برای لاگین کردن در وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها که به‌زودی احتمالا، اپلیکیشن‌های پشتیبان‌گیری از آن بهره می‌برند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید