با برنامه برابر پرسپولیس بازی می کنیم

کدخبر: ۱۵۹۲۴۹
مربی تیم فوتبال گسترش تبریز با اشاره به دیدار روز دوشنبه تیمش با پرسپولیس گفت: قطعا برای این بازی برنامه خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس آقایی که به جای فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ حاضر شده بود در رابطه با علل غیبت فراز کمالوند در این نشست گفت: ما در تهران تنها در این ساعت توانستیم زمین برای تمرین بگیریم و به همین خاطر کمالوند در تمرین تیم حضور داشت و من به نشست خبری آمدم.

وی افزود: قطعا ما بازی سختی را برابر پرسپولیس پیش رو داریم و فردا هم شاهد این موضوع خواهیم بود که با طرح و برنامه پیش می رویم.

مربی تیم فوتبال گسترش تبریز خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این فصل قدرتش را نشان داده که چقدر تیم قدرتمند و بزرگی است اما ما هم خوب تمرین کردیم و برای این بازی آماده شدیم اصلا نمی خواهم برای پرسپولیس کری بخوانم.

وی در پاسخ به این سوال که اظهارات کمالوند که گفته بود امتیازات بازی با پرسپولیس از این جیب به آن جیب است و این موضوع مصداق بارز تبانی است، گفت: من در این مورد با کمالوند صحبت نکردم و نمی توانم اظهار نظر کنم. این موضوع را بهتر است از خود کمالوند سوال کنید.

عباس آقایی در رابطه با وضعیت داریوش شجاعیان خاطرنشان کرد: این بازیکن هفته گذشته به خاطر مسائل انضباطی چند روز در تمرینات غایب بود اما مشکل خاصی وجود نداشت و او چند روز است که بدون مشکل در تمرینات ما شرکت می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید