حمله شوکه کننده مسلمان به پزشک پرسپولیس بعد از مصدومیت یک سرخپوش

کدخبر: ۱۵۹۳۸۳
جلسه تمرینی پرسپولیس در حالی با حضور عوامل خندوانه برگزار شد که تاخیر پزشک بعد از مصدومیت یکی از بازیکنان، واکنش تند محسن مسلمان را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی برابر گسترش فولاد تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت ۱۱ صبح امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

در آغاز این جلسه تمرینی بازیکنان پرسپولیس ابتدا به رختکن رفتند تا تمرینات بدنسازیشان را پیگیری کنند. آنها سپس به دو گروه تقسیم شدند و در ادامه به پیگیری کارهای تکتیکی و تاکتیکی پرداختند. بازیکنانی که روز گذشته در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور داشتند، یک ساعت در سالن وزنه، بدنسازی کردند و سپس به دویدن دور زمین پرداختند تا به نوعی ریکاوری کرده باشند.

این درحالی بود که سایر بازیکنان نیز به مرور برنامه های تکنیکی و تاکتیکی مشغول شدند. حمله به دفاع و پاسکاری های هوایی از جمله برنامه هایی بود که کادر فنی برای این تمرین در نظر گرفته بود.

کریم باقری و علیرضا بیرانوند در این تمرین غایب بودند. مهرداد میناوند امروز به همراه یک گروه فیلم برداری خندوانه همراه تعدادی از فرزندان شهدای حرم در محل تمرین حاضر شد و این فرزندان شهدا با سرخپوشان عکس یادگاری گرفتند.

پرسپولیسی ها هنگام ریکاوری، هنگامی که نزدیک دوربین می شدند آهنگ خندوانه را همخوانی کردند. طارمی و کامیابی نیا نیز به سمت تعدادی از هوادارانی که روی سکوها حضور داشتند رفتند و عکس یادگاری گرفتند.

در جریان تمرین امروز رضا کرملاچعب بازیکن پرسپولیس مصدوم شد. ابتدا ماساژور تیم قصد داشت به کمک این بازیکن برود. همین مسئله واکنش تند محسن مسلمان را به همراه داشت. مسلمان اعلام می کند که به جای پزشک، آمبولانس بر سر بازیکن پرسپولیس حاضر شود. یکی از اعضای تیم می گوید پزشک در حال سرم زدن در رختکن است. مسلمان هم با صدای بلند، با کلماتی عجیب خواستار حضور پزشک در زمین می شود.

تمرین روز چهارشنبه پرسپولیس هم ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید