اولین تصویر از LG G6 با حاشیه باریک فاش شد

کدخبر: ۱۵۹۳۹۶
ال‌جی امید زیادی به جی 6 بسته است تا بتواند در رقابت با گلکسی اس 8 پیروز شود. تصویری که از این پرچمدار فاش شده است نشان می‌دهد G6 با حاشیه باریک چقدر می‌تواند زیبا باشد.

جی اس ام؛ چند سالی است بعضی از شرکت‌های تولیدکننده به سمت هرچه باریک‌تر کردن حاشیه نمایشگر گوشی‌های خود رفته‌اند. این کار علاوه بر اینکه موجب زیباتر شدن ظاهر گوشی‎ می‎شود به آنها اجازه استفاده از نمایشگرهای بزرگ‌تر بدون افزایش ابعاد گوشی را می‌دهد.

اگرچه در چند سال اخیر گوشی‌هایی ساخته شده است که نسبت نمایشگر به صفحه 90 درصد دارند، شیائومی در گوشی Mi Mix نشان داد این خصوصیت چقدر می‌تواند جذاب و مورد پسند مشتریان باشد. امسال شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی نیز پرچمداران خواهند داشت که نسبت نمایشگر به صفحه آنها بالاتر از 90 درصد است.

در روزهای گذشته تصاویر فاش شده از گلکسی اس 8 به خوبی نشان داد حاشیه‌های نمایشگر این پرچمدار تا چه اندازه باریک‌ است. حالا برای اولین بار تصویری از LG G6 به بیرون درز کرده است که نتیجه تلاش‌های این شرکت را به ما نشان می‌دهد.

در این تصویر بدنه فلزی با گوشی‌های منحنی شکل و حاشیه باریک نمایشگر G6 به خوبی مشخص است. با اینکه نیمه پایین گوشی در تصویر مشخص نیست اما گفته شده است حاشیه پایین نمایشگر تنها اندکی از حاشیه بالای آن عریض‌تر است. به این ترتیب می‌توان تصور کرد جی 66 چقدر زیبا خواهد بود.

انتظار داریم ال‌جی پرچمدار جدیدش را 26 فوریه (8 اسفند) در نمایشگاه MWC 2017 معرفی کند و آن را زودتر از گلکسی اس 8 در بازار عرضه کند. به نظر شما ال‌جی می‌تواند امسال با G6 به فروش بالایی برسد؟

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید