ترامپ ورود اتباع ایرانی به آمریکا را ممنوع می‎کند

کدخبر: ۱۵۹۴۳۱
رئیس جمهور آمریکا قرار است دستور ساخت دیوار در مرز مشترک با مکزیک و نیز اقدامات اجرایی در راستای جلوگیری از ورود مهاجران از 6 کشور به آمریکا را صادر کند.

به گزارش میزان؛ دیلی میل نوشت: دونالد ترامپ روز چهارشنبه قرار است دستور ساخت دیوار مکزیک و نیز اقدامات اجرایی در راستای جلوگیری از ورود مهاجران از 6 کشور به آمریکا را صادر کند.

 

ترامپ از روز چهارشنبه اقدامات اجرایی شدیدتری در زمینه مهاجرت را آغاز می‌کند.

 

این اقدام با تشدید تدابیر امنیتی در مرزها و صدور فرمان ساخت دیوار در مرز مشترک این کشور با مکزیک شروع خواهد شد.

 

دونالد ترامپ روز سه‌شنبه با انتشار توئیتی برخی از برنامه‌های خود برای روز چهارشنبه را اعلام کرده و نوشته است: روزی بزرگ برای امنیت ملی آمریکا برنامه‌ریزی شده است.

 

بنا به گزارش برخی از دستیاران کنگره و نیز متخصصان مهاجرت، ترامپ قصد دارد ورود مهاجران از سوریه و شش کشور خاورمیانه‌ای و آفریقایی به آمریکا را محدود کند.

 

دیلی میل در گزارش خود نوشت: پیش بینی می‌شود که دستورات ترامپ، به غیر از پناهجویان سوریه از دسترسی بیشتر پناهجویان به آمریکا به صورت موقت جلوگیری کند.

 

کارشناسان و دستیاران کنگره که نخواستند نامشان فاش شود گفته‌اند: دستورات ترامپ صدور ویزا برای اتباع ایران، عراق، لیبی، سومالی،سودان و یمن را ممنوع خواهد کرد.

 

یکی از نمایندگان سازمان سیاست عمومی که مسئول نظارت بر امور پناهجویان است در این باره گفته است که تدابیر جدید ترامپ ورود تمامی پناهجویان از کشورهایی با اکثریت مسلمان، به آمریکا را ممنوع می‌کند تا تدابیر جدید برای بررسی وضعیت ورود این پناهجویان اتخاذ شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید