دهنوی: بازیکن میلیاردی واقعیت ندارد

کدخبر: ۱۵۹۴۷۰
قاسم دهنوی، بازیکن تیم فوتبال صبای قم چند روزی است که در سر تمرینات این تیم حاضر نشده است که او می‌گوید مشکلات مالی دلیل اصلی عدم حضورش در تمرینات است.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک صبا با  ناراحتی‌ از فوتبال ایران صحبت‌هایش را آغاز می‌کند و می‌گوید هیچ کس در این فوتبال به فکر بازیکنان نیست و هر کس مسئولیتی برعهده دارد، جلو بیاید و چاره‌ای برای حل آن بیندیشد.

گفت‌وگوی ما با دهنوی را در ادامه بخوانید:

علت عدم حضور در تمرینات مشکلات مالی بود

 از ابتدای فصل به ما وعده و وعید برطرف شدن مشکلات را می‌دادند اما تا به امروز ما چیزی ندیده‌ایم که نشان از تلاش و کوشش مسئولین داشته باشد. آقای کشوری به تنهایی نمی‌توانند همه بار مشکلات را بر دوش بکشند، باید مسئولین قم فکری به حال تیم استانشان بکنند. شما نیم نگاهی به تیم صبا داشته باشید. می‌بینید که بازیکنان اصلی یک به یک به دلیل مشکلات مالی از تیم جدا شده‌اند؛ اما هنوز هیچ کاری برای حفظ مابقی بازیکنان انجام نگرفته است و مدام امروز و فردا می‌کنند.

به تعهدات‌تان عمل نمی‌کنید اسم بازیکن را خراب نکنید

قول دادن و اجرایی نشدن آن دردی را برای بازیکنان دوا نمی‌کند. باز هم می‌گویم آقای کشوری دست تنها هستند، هرکسی که مسئولیت برطرف کردن مشکلات مالی را برعهده گرفته است باید به تمام تعهداتش عمل کند. جالب اینجاست با بازیکن قرارداد می‌بندند، مبلغ قراردادش را رسانه‌ای می‌کنند، اسم بازیکن را بد می‌کنند ولی چه سود که زمان واریز شدن پول به حساب هیچ کسی را شما نمی‌بینید. امروز صحبت از فوتبال حرفه‌ای است اما هیچ حرفه‌ای‌گری در فوتبالمان نمی‌بینیم در کشورهای اروپایی همه چیز یک فوتبالیست به موقع صورت می‌گیرد حالا کم یا زیاد فرقی نمی‌کند.

رسانه‌ای‌ها با نگاه باز تیتر بزنند

آقایانی که چنین می‌کنند خودشان بیایند به همگان ثابت کنند که چنین چیزی واقعیت ندارد و یک بازیکن بیشتر از 20، 30 درصد از مبلغ قراردادش را آن هم با کلی رفت و آمد و ... نمی‌گیرد. رسانه‌ها با دیدگانی باز به این موضوع نگاه کنند و با امضای قرارداد بازیکن سریع تیتر نزنند:" بازیکن یک میلیاردی و چند صدمیلیونی به فلان تیم آمد." این موضوع فقط مختص تیم‌های بزرگ نیست بلکه تیم‌های کوچک‌مان هم همین روال را پیش می‌برند. بازیکن خانواده دارد و فوتبال شغلش و منبع درآمدش است، با مصدوم شدنش دیگر همه چیز برایش تمام می‌شود که اگر منبع درآمد درستی نداشته باشد دیگر نمی‌تواند زندگی کند.

سیاست فوتبال ما بر جوانگرایی است یا تجربه؟

ما نفهمیدیم که سیاست فوتبالی در کشور ما چطور است، زمانی که ما جوان بودیم و فوتبال بازی می‌کردیم به ما می‌گفتند باید باتجربه باشید و بازیکن باتجربه در چشم بود و بعد از گذر سال‌ها و کسب تجربه امروز به ما می‌گویند بازیکن جوان مدنظر ماست. بالاخره کدام درست است یا کدام مدنظر شماست بازیکن باتجربه یا بازیکن جوان؟

بازی پرسپولیس نزدیک است

اینکه مقابل تیم‌های پیکان و ماشین‌سازی امتیازی کسب کرده‌ایم نباید ما را خوشحال کند، ما در روزی که روز خوبمان نبود مقابل پیکان پیروز شدیم، نباید چون یک موقعیت آن هم  از سر شانس و اقبال نصیب‌مان شده بگوییم که ما می‌توانیم این روند را در ادامه مسابقات داشته باشیم؛ بازی‌های مهم و سختی در پیش داریم که مهمترین آن بازی با پرسپولیس و ذوب‌آهن است و پیش از آن باید فکری به حال این تیم شود دیگر بعد از وقوع حادثه چاره‌اندیشی چه سود؟!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید