خدمات رایگان مترو برای تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان پلاسکو

کدخبر: ۱۵۹۴۸۹
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از خدمات رسانی ویژه مترو تهران به شرکت کنندگان در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد احمدی بافنده ضمن تسلیت و تعزیت به خانواده داغ‌دیدگان و مردم شریف ایران گفت: ناوگان مترو تهران روز پنجشنبه آمادگی ارائه خدمات حداکثری به شرکت کنندگان در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو را دارد.

وی با بیان اینکه این مراسم ساعت ٨:٣٠ از دانشگاه تهران آغاز می‌شود، افزود: از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا پایان مراسم پذیرش مسافر در تمام ایستگاه‌های خط 1 و 4 مترو تهران به صورت رایگان انجام خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران تصریح کرد: برای انتقال شهروندان به سمت بهشت زهرا(س) هم برنامه ریزی لازم صورت گرفته است و در این راستا تمام قطارهای خط یک به سمت ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد.

به گفته احمدی بافنده، تردد مسافران در تمام ایستگاه‌های مترو رصد می‌شود و در صورت نیاز قطارهای فوق العاده هم اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه ایستگاه تئاتر شهر که در مسیر مراسم قرار دارد سیاهپوش خواهد شد خاطر نشان کرد: پس از حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان قدیمی پلاسکو و در راستای نمایش بخشی از فداکاری و جانفشانی های آتش نشانان تصاویری با عنوان «قهرمان من» در ایستگاه‌های مترو تهران نصب شد همچنین در برخی از ایستگاه‌های پرتردد مانند ایستگاه تئاتر شهر، دفتر یادبودی برای ابراز همدردی و همبستگی مردم با قهرمانان آتش‌نشان باز شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید