ردیابی مکان خودرو با استفاده از گوشی موبایل

کدخبر: ۱۵۹۷۱۷
تا کنون برایتان پیش آمده است که یادتان برود ماشین خود را کجا پارک کرده اید، در این مواقع چه می کنید؟ TrackR ابزاری بسیار مدرن برای پاسخگویی به چنین مشکلاتی است.

کلیک – TrackR ابزار ردیابی بسیار مفید برای یافتن محل خودرو می باشد احتمالا برایتان این اتفاق  پیش آمده  که در شلوغی شهر محل پارک خودرویتان را گم کرده باشید، در این مواقع چه کاری انجام داده اید. احتمالا  دزدگیر ماشین را بالاگرفته (و بر روی کلید آن می زنید و آن قدر ادامه می دهید تا بفهمید صدا از کجا می آید. ولی این کار در برخی مواقع بخصوص در روز های گرم تابستان بسیار آزار دهنده و طاقت فرساست.

حتما با ردیاب های  GPS گران قیمت آشنا هستید قیمت  این ردیاب هاسرسام آور است  و قطعا ارزش این همه هزینه اضافی را ندارد.

ولی با TrackR شما یک راه بهتر و ارزان تری برای این کار دارید. داستان TrackR  از  کالیفرنیا شروع شده است جایی که یک استارتاپ ابزار کوچکی را طراحی کرد که از سوی اسمارتفون  کنترل می شود و ممکن است همان چیزی باشد که دنباش می گردید.

اسم این وسیله کوچک TrackR است. این ابزار  ردیابی بسیار مدرن فقط کمی از یک سکه ۵۰۰ تومانی بزرگتر است و می تواند روشی نوین و بسیار آسان در ردیابی چیز هایی که می خواهیم باشد.

TrackR چگونه عمل می کند؟

برنامه TrackR بر روی اسمارتفون تان نصب می شود و برنامه را به وسیله متصل می شود، کار با آن بسیار آسان است. در ادامه کافیست TrackR را به هرچیزی که می خواهید ردیابی کنید متصل کنید. کل پروسه راه اندازی این وسیله جمعا ۵ دقیقه وقت شما را خواهد گرفت.

می توانید این وسیله را به کلید، کیف اداری، کیف پول و یا وسایل الکترونیکی و به عبارتی هرچیزی که نمی خواهید گم کنید وصل کنید. و سپس در صورت مفقود شدن از اپلیکیشن آن برای ردیابی اش استفاده کنید.

TrackR چگونه عمل می کند؟

سیستم های GPS و سرویس های ردیابی را فراموش کنید. پرداخت هزینه های هنگفت برای این سرویس ها و دردسر های همراهشان بسیار آزاردهنده است و همین ها دلیل ساخت این ابزار جالب بوده اند.

ردیابی ماشین با اسمارت فون

می توانید TrackR را زیر کفی یا در صندوق و یا در داشبورد ماشین تان مخفی کنید تا در صورت به سرقت رفتن آن سارق متوجه آن نشود.

اگر فراموش کرده اید که خودرویتان را کجا پارک کرده اید تنها اسمارتفون تان را در بیارید و برنامه TrackR را باز کرده و گزینه “Lost item” را بزنید سپس سریعا می توانید مختصات دقیق و محل پارک خودرو تان را مشاهده کنید.

قطعا این ابزار مفید  تنها ۲۹ دلار قیمت دارد. این مقدار هزینه برای آرامش خاطر بسیار ناچیز است.شما می توانید این محصول را مستقیما از سایت سازنده آن خریداری کنید. آن ها به تمام نقاط جهان محصول را ارسال می کنند.

دیگر چه کار می توان با TrackR کرد؟

همانطور که پیش تر عرض کردیم کار های بسیار زیادی می توان با این ردیاب کرد. این ردیابت آن قدر کوچک است که می توان حتی آن را به حیوان خانگی تان هم متصل کنید. کافیست ردیاب را به قلاده شان وصل کنید آن وقت در صورت مفقود شدن آن ها به راحتی پیدایشان کنید. ردیاب را به کلید یا کیف پول تان وصل کنید و دیگر لازم نیست کل خانه را برای پیدا کردنشان زیر و رو کنید.

TrackR به گونه ای طراحی شده است که هر دو طرف آن قابلیت چسبندگی دارد و می توانید به راحتی آن را به دوچرخه و یا لپتاپ تان وصل کنید.

TrackR چگونه عمل می کند؟

نحوه استفاده از TrackR  به چه صورت است؟

حال که از امکانات این وسیله آگاه شدید تنها باید این ۳ مرحله را در نظر داشته باشید:

  • TrackR را خریداری کنید. طی یک هفته دم در منزل به شما تحویل داده می شود.
  • TrackR را به اسمارتفون تان (iOS یا اندروید) لینک کنید و آن را به وسیله مد نظرتان متصل کنید.
  • برنامه رایگان آن را دانلود کنید و به سادگی همیشه از موقعیت وسیله تان با خبر باشید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید