سونی از طراحی جدید اکسپریا X با حالت Battery Saver خبر داد

کدخبر: ۱۵۹۷۲۵
سونی در ماه های اخیر از رونمایی از طراحی جدید اکسپریا X خود خبر داده است، در ادامه این موضوع سونی در خبری به این موضوع پرداخته است که در طراحی جدید این دستگاه از حالت Battery Saverنیز استفاده خواهد کرد.

به گزارش کلیک،سونی از طراحی جدید اکسپریا X خود خبر داده است، در این دستگاه از آخرین ورژن اندروید نوقا استفاده می شود و علاوه بر این ویژگی های بسیار زیادی نیز به این دستگاه اضافه می شود.

در دستگاه های سونی ممکن است بسیاری از امکانات وجود داشته باشد که با این حالت یکی باشد ولی باید به این نکته توجه کرد که در این دستگاه از آخرین ورژن این قابلیت ها رونمایی می شود.

در هر صورت باید به این نکته اشاره کرد که در آخرین ورژن از اکسپریا X شاهد حالت Battery Saver هستیم که در واقع این حالت ،حالت ارتقا یافته Stamina modee است.

سونی از طراحی جدید اکسپریا X با حالت Battery Saver خبر داد

این حالت به شما این امکان را می دهد که در صورتی که باتری شما کم است دستگاه به صورت خودکار ارتباطات و اتصالاتی مثل Wi-Fi و یا بلوتوث را خاموش می کند و نور صفحه نمایش را به حداقل می رساند.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد شما می توانید در هر مقداری از شارژ ،مثلا ۵۰ درصد دستگاه خود را در این حالت قرار دهید.سونی در این ورژن از دستگاه هوشمند خود امکاناتی نیز برای عکاسی و فیلم برداری با حالت سریع تر قرار داده است که کاربران به سرعت بیشتر بتوانند عکاسی و فیلم برداری کنند،در کناراین ویژگی ها حالت هایی نیز برای عکاسی در نور بسیار کم در نظر گرفته شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید