بازیگری که بازیگری را دوست ندارد

کدخبر: ۱۵۹۹۰۹
اشکان خطیبی برای دومین بار در برنامه «خندوانه» حاضر شد و دلایل کنار گذاشتن بازیگری را شرح داد.

به گزارش خبرآنلاین، اشکان خطیبی شامگاه یکشنبه دهم بهمن مهمان برنامه «خندوانه» بود.

در ابتدای برنامه خطیبی در پاسخ به سوال جوان در خصوص فعالیت‌های اخیر خود گفت: «در طول سه سال گذشته خیلی در زمینه تصویر کم کار کردم؛ اما در تئاتر بیشتر از صد اجرا داشتم.»

در ادامه جوان با اشاره به همکاری با این بازیگر در فیلم سینمایی «نگار» گفت: «اشکان همیشه نسبت به من محبت دارد. هر زمان از او برای همکاری دعوت کردم؛ بدون معطلی پذیرفته است. در فیلم «نگار» هم از او خواهش کردم، نقش جذاب و تک سکانسی را بازی کند. به شخصه بازی اشکان را تحسین می‌کنم.»

این بازیگر در پاسخ به جوان گفت: «تو فیلم را خیلی خوب کارگردانی کردی. امسال من حدود 32 فیلمنامه را رد کردم.»

خطیبی در خصوص قبول نکردن فیلمنامه‌ها عنوان کرد: «خیلی‌ها را به دلیل زمان‌بندی نشد کار کنم. برخی‌ را هم علاقه نداشتم. بازیگری سخت است؛ اما ماهیت بازیگری خیلی سخت‌تر از خود بازیگری است. من سه سال است کار تصویر نمی‌کنم، فقط بازی در فیلم «نگار» را قبول کردم. هنرهایی که به صورت زنده با مخاطب ارتباط داری، برایم جذاب‌تر است.»

او در پاسخ به سوال جوان در خصوص اینکه اگر یکی از فعالیت‌های هنری خود را ادامه ندهد، چه حوزه ای را انتخاب می کند، گفت: «بازیگری را ادامه نمی‌دهم، به بازیگری جلوی دوربین علاقه‌ای ندارم چرا که خیلی اذیت شدم. کارهایی با خودم کردم که هنوز تبعات فیزیکی و روحی‌اش همراهم است.»

در بخشی از برنامه جوان، داماد شدن خطیبی را تبریک گفت و از او خواست با همسرش صحبت کند.

خطیبی گفت: «خیلی خوشحالم که در زندگی‌ام پیدا شدی و من را از سرگردانی نجات دادی. امیدوارم بتوانم خوشبختت کنم.»

در بخشی از برنامه خطیبی قطعاتی را برای حضار اجرا کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید