محور کرج – چالوس بازگشایی شد

کدخبر: ۱۵۹۹۴۸
رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک پلیس راه استان البرز از بازگشایی محور "کرج – چالوس" از شب گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، ستوانیکم علی بابازاده گفت: محور "کرج – چالوس" که از دو روز گذشته به علت بارش برف و کولاک شدید و سقوط بهمن بسته شده بود شب گذشته با تلاش ماموران پلیس راه و عوامل راهداری پاکسازی و بازگشایی شد.

وی همچنین با اعلام ترافیک صبحگاهی در سایر محور های استان گفت : در محور جنوبی آزاد راه کرج – تهران از محدوده "پل فردیس به گرمدره" شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک پلیس راه استان البرز از شهروندان خواست تا ضمن رعایت فاصله طولی از تغییر مسیر های ناگهانی خودداری کنند و در مواقع بارندگی اقدام به روشن کردن چراغ های مه شکن و یا چراغ های ( نور پایین ) کنند.

وی به رانندگان توصیه کرد : در موقع رانندگی بر روی معابر و جاده های لغزنده از ترمز شدید و ناگهانی خودداری کرده تا از سر خوردن خودرو جلو گیری شود و در صورتی که خودرو در حال سرخوردن است فرمان را به سمت حرکت خودرو بچرخانند.

ستوانیکم بابازاده در پایان از شهروندان خواست تا با توجه به نامناسب بودن شرایط جوی استان و احتمال تداوم ریزش برف در روزهای آتی ، از مسافرت‌های غیرضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت با احتیاط کامل و سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا با یاری خدا شاهد کاهش تصادفات در سطح معابر باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید