واریز بیش از 15 میلیارد ریال مستمری برای مددجویان اسلامشهری

کدخبر: ۱۵۹۹۶۲
مدیر کمیته امداد شهرستان اسلامشهر گفت: بیش از 15 میلیارد ریال مستمری از ابتدای سال 95 تاکنون به منظور تأمین معیشت خانواده‌های نیازمند به حساب آنان واریز شده است.

واریز بیش از 15 میلیارد ریال مستمری برای مددجویان اسلامشهریحمید قسمتی مدیر کمیته امداد شهرستان اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: با کمک تعدادی از خیران و حامیان اسلامشهری برای 11 خانواده تحت‌پوشش، هدایایی شامل لوازم ضروری منزل، پوشاک و غیره به ارزش 55 میلیون ریال تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود 4 هزار خانوار با جمعیتی بیش از 7 هزار نفر از خدمات این نهاد بهره‌‌مند می‌شوند، افزود: میانگین پرداخت مستمری برای حدود 4 هزار خانوار از ابتدای سال 95 تاکنون بیش از ۱۵ میلیارد ریال بوده که به منظور رفع بخشی از کاستی‌ها و نیازهای معیشتی آنان پرداخت شده است.

قسمتی تصریح کرد: رسیدگی به امور بیماران و معلولان نیازمند و خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست در اولویت برنامه‌های این نهاد است که پس از بررسی وضیعت معیشتی  مددجویان کمیته امداد توسط مددکاران و تشکیل پرونده برای آنان، علاوه بر دریافت مستمری از سایر خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌‌مند می‌شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان اسلامشهر در پایان گفت: خیران و نیکوکاران بومی و غیربومی و حامیان و نیکوکاران می‌توانند علاوه بر پرداخت‌های نقدی ماهیانه خود در قالب طرح‌های مشارکتی و معمول، حمایت‌های غیرنقدی در زمینه تأمین پوشاک، مواد‌غذایی، خدمات مسکن شامل خرید و ساخت، ودیعه مسکن، کمک‌های درمانی، فرهنگی شامل تجهیزات آموزشی، اعزام به مشهد مقدس و عتبات عالیات در قالب طرح شوق زیارت و  کمک به تأمین جهیزیه نیازمندان کمک رسانی کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید