بیشتر محورهای ارتباطی لرستان بازگشایی شد

کدخبر: ۱۶۰۰۱۰
‌مدیر‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای لرستان گفت: بیشتر محورهای ارتباطی استان بازگشایی شده است.

‌به گزارش ایسنا‌، مهندس زندی‌فربا بیان این مطلب گفت: در حال حاضر بیشتر محورهای ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی استان لرستان بازگشایی شده است و مابقی راه‌ها نیز نهایتا تا عصر امروز باز خواهند شد.

وی بیان کرد: با بازگشایی کامل محور خرم آباد- سپیددشت، در حال حاضر در شهرستان خرم‌آباد تمام محورهای ارتباطی باز است و فقط بخشی از راه روستایی بیشه مانده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امشب این محور هم بازگشایی شود.

زندی‌فر افزود: در شهرستان‌های دورود، ازنا، دوره چگنی، کوهدشت، رومشکان و شمال پلدختر نیز تمام محورها باز هستند.

 مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای لرستان ادامه داد: محورهای شهرستان بروجرد نیز اکثرا باز هستند و به جز چند قطعی که بیشتر آنها در محور آبسرده است.

وی با بیان اینکه از راه‌های شهرستان سلسله فقط 30 کیلومتر مسدود است، یادآور شد: در این شهرستان 4 روستای سیف‌آباد و مسیر جعفرآباد به سمت روستای ربیع‌آباد مسدود است که این راه‌ها نیز تا عصر امروز بازگشایی خواهند شد.

زندی‌فرخاطرنشان کرد: با توجه به برودت هوا و حجم بالای برف در شهرستان دلفان بخشی از راه‌های این شهرستان مسدود است که تا امروز و قبل از ورود سامانه بارشی جدید مشکل این راه‌ها نیز مرتفع خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه در شهرستان الیگودرز تنها سه مورد قطعی محور داریم، افزود: جای نگرانی وجود ندارد چراکه در این شهرستان محورهای جایگزین برای تردد وجود دارد اما با توجه به تلاش نیروهای راهداری، بازگشایی این محورها تا پایان امشب دور از انتظار نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید