شیائومی Mi6 با بدنه منحصر به فرد عرضه خواهد شد

کدخبر: ۱۶۰۰۹۱
شرکت شیائومی قصد دارد با تمرکز بر روی نوع بدنه و استفاده از آلیاژ خاص در بدنه گوشی به جنگ با رقیبان خود در سال ۲۰۱۷ برود.

به گزارش کلیک، شاید این شایعه به گوش شما نیز رسیده باشد که شرکت شیائومی قصد شرکت در نمایشگاه MWC امسال را ندارد. در هر صورت شیائومی نیز همانند سامسونگ برای رونمایی از پرچم دار خود در سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی کرده است و انتظار می رود که جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت از موادی تهیه شده باشد که در مقابل خط و خش بسیار مقاوم باشد. در حالی که این موضوع بسیار عالی به نظر می رسد اما نکته مهمی در این میان وجود دارد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

طبق شایعات بدنه شیائومی Mi6 دقیقا مانند Mi Mix از جنس سرامیک خواهد بود که در مقابل خط و خش بسیار سرسخت است.

یکی از شایعاتی که از چین به گوش می رسد (از طریق بخش خبری سایت MyDrivers) حکایت از آن دارد که پرچم دار بعدی دارای یک بدنه سرامیکی همانند مدل Mi Mix خواهد بود. این موضوع می تواند از طرفی به این معنا باشد که Mi6 لبه های کوچکی خواهد داشت. اما ما پیش داوری نمی کنیم و صبر خواهیم کرد تا صحت این موضوع در آینده مشخص شود. سرامیکی که قرار است در Mi6 مورد استفاده قرار گیرد پیش از این در Mi Mix به کار گرفته شده بود و این گوشی هوشمند را در برابر خط و خش بسیار مقاوم ساخته بود. در حقیقت در چندین آزمایشی که در این زمینه انجام شد بدنه این گوشی در مقایسه با سایر رقبای خود بسیار بهتر دوام آورد. به عبارت دیگر اگر بخواهید با یک سکه یا سوییچ ماشین بر روی بدنه آن بکشید مطلقا هیچ صدمی به بخش خارجی گوشی وارد نخواهد شد.

با این وجود، این بدنه سرامیکی یک نقطه ضعف دارد. درست است که هیچ گونه خط و خشی بر روی گوشی ایجاد نخواهد شد اما از طرفی استفاده از بدنه سرامیکی گوشی را در برابر ضربه بسیار آسیب پذیر خواهد ساخت. در واقع هرچه گوشی در مقابل خط و خش مقاوم تر باشد، استحکام آن در مقابله ضربه کمتر خواهد بود. به طوری که حتی اگر گوشی از دستان شما با ارتفاع کمی با زمین برخورد کند، می تواند منجر به ایجاد ترک در بدنه آن شود. پیش از این تست های سقوط زیادی بر روی Mi Mix انجام شد اما صدمه چندانی به این گوشی خوش دست و زیبا وارد نشد. اگر شایعاتی که به بیرون درز کرده است، درست باشد، بدون شک شیائومی این پرچم دار خود را با بدنه سرامیکی روانه بازار خواهد کرد. اما به مشتریان خود نیز پیشنهاد خواهد داد تا از یک قاب باکیفیت به منظور پیشگیری از خسارات جبران ناپذیر به گوشی استفاده نمایند.

Mi6

در حالت ایده‌ال، استفاده از یک قاب با کیفیت شفاف می تواند علاوه بر محافظت از گوشی، زیبای گوشی را نیز هم چنان در معرض دید قرار دهد. جدا از بحث ظاهری، این گوشی از لحاظ مشخصات سخت افزاری نیز به آخرین فناوری های روز مجهز خواهد بود. در ادامه و با بدست آمدن اطلاعات بیشتر ما نیز شما را از جزئیات بیشتری در مورد این پرچم دار شیائومی مطلع خواهیم کرد.

 

1 پسندیده شده
منبع: msn

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید