رقابت مانیتور ۸۶ اینچی دل با سرفیس هاب مایکروسافت در مانیتورهای لمسی

کدخبر: ۱۶۰۱۰۸
کمپانی دِل از یک صفحه نمایش ۸۶ اینچی و یک مدل کوچک‌تر ۵۵ اینچی پرده برداشت که به نظر می آید این دو محصول برای رقابت با سرفیس هاب ماکروسافت رونمایی شده باشند.

به گزارش کلیک، کمپانی معروف Dell راهی را برای زمانی که نیاز به یک تصویر بزرگ تر دارید و تمایلی به استفاده از ویدئو پروژکتور ندارید، فراهم کرده است یک مانیتور بسیار بزرگ جایگزین مناسبی برای نمایش به حضار شرکت کننده است.شرکت دِل نیز برای راضی نگه داشتن مشتریان خود دو مانیتور بسیار بزرگ معرفی کرده است.

Dell قصد دارد با معرفی مانیتور بزرگ مجهز به صفحه‌نمایش لمسی، با سرفیس هاب رقابت کند. این مانیتورها در دو اندازه ۵۵ و ۸۶ اینچی و وضوح تصویر ۴K، با هدف فتح بازار تجاری و تحصیلی معرفی‌ شده‌اند.

گفتنی است که این صفحات نمایش لمسی از ۲۰ نقطه تماس پشتیبانی می‌کنند، اما همانند سرفیس هاب از یک کامپیوتر داخلی بهره نمی‌برند و در عوض تعداد زیادی پورت دارند.شما حتی می‌توانید کامپیوتر بسیار کوچک دِل اُپتی پلکس را بدون نیاز به اتصال به برق، مستقیماً به پنل پشتی این مانیتورها متصل کنید.

به گفته کمپانی دِل، مانیتور ۵۵ اینچی C5518QT کمتر از ۵۰۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. مانیتور ۸۶ اینچی C8618QT، یازده هزار دلار قیمت خواهد داشت که از ماکروسافت هاب ارزان‌قیمت‌تر است. این مانیتور در ۳۰ مارس برای فروش قرار خواهد گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید