فهدعلی: مجتبی جباری ستاره کلیدی تیم است

کدخبر: ۱۶۰۱۳۸
در پی بازگشت دوباره هافبک ایرانی به لیست بازیکنان الاهلی مدیر این باشگاه ادعا کرد حالا قدرت تیمش در نیم فصل دوم دوچندان خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، در پی واگذاری مهاجم کنگویی به باشگاهی فرانسوی در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی زمینه برای بازگرداندن مجتبی جباری به لیست نفرات الاهلی به عنوان چهارمین سهمیه خارجی فراهم شد تا مدیر باشگاه از این اتفاق ابراز رضایت کرده و به تعریف و تمجید از ستاره ایرانی بپردازد.

فهد علی پیرامون وضعیت جباری گفت: «هیچ تردیدی در بازگشت مجتبی وجود ندارد و دوباره به تیم الاهلی ملحق خواهد شد. او یک بازیکن پرتلاش و متعهد است که نقش مهم و حیاتی در تیم الاهلی دارد، چون به خوبی می‌داند یکی از ستون‌های اصلی پیش از مصدومیت و محرومیت از همراهی تیم بود».

او با تاکید بر این‌که ستاره ایرانی برای باشگاه الاهلی غریبه نیست، افزود:« مجتبی جباری توانمندی‌های بسیار خوبی دارد که می‌تواند در ادامه رقابت‌های لیگ ستارگان قطر به تیم الاهلی کمک کند.برای بازگشت سالم این بازیکن لحظه شماری می کنیم چون با حضورش تیم ما قدرتی دو چندان خواهد یافت».

ستاره ایرانی الاهلی پس از مصدومیت در یکی از دیدارهای تیمش مجبور به گذراندن دوره درمانی 45 روزه شد و در این مدت رسانه‌های قطری از قرار گرفتن نام این بازیکن در فهرست خروجی الاهلی خبر داده بودند اما با فروش موبیلی بار دیگر زمینه برای بازگشت شماره 8 فراهم شد گرچه مشخص نیست او بتواند در بازی جمعه شب برابر الریان برای الاهلی به میدان برود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید