مجروح شدن 7 پلیس و هلاکت یک قاچاقچی در بروجن

کدخبر: ۱۶۰۲۰۵
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از انهدام باند تهیه، حمل و توزیع مواد مخدر و مجروحیت هفت مامور پلیس و هلاکت یک قاچاقچی در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در شهرستان "بروجن" خبر داد.

به گزارش میزان، سردار غلامعباس غلامزاده، گفت: در پی دریافت خبری از طریق سربازان گمنام امام زمان(عج) مبنی بر اینکه یک باند تهیه، حمل و توزیع مواد مخدر به صورت گسترده در شهر "نقنه" از توابع شهرستان "بروجن" فعالیت می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه مأموران از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر به استان چهارمحال و بختیاری اطمینان حاصل کردند، افزود: پس از اعزام ماموران به محور"شهرضا به بروجن" و انجام اقدامات خاص پلیسی یک دستگاه پژو 405 متعلق به قاچاقچیان، شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی پس از توقیف این خودرو در بازرسی از آن، دو کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود، کشف و دو سوداگر مرگ نیز در این زمینه دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در ادامه اجرای دستور مقام قضائی ماموران جهت بازرسی از مخفیگاه قاچاقچیان اعزام شدند، بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه آنها، 20 گرم شیشه و ظروف آغشته به مواد مخدر که محتویات آن توسط ساکنین منزل، قبل از ورود ماموران پلیس امحاء شده بود، کشف شد.

سردار غلامزاده گفت: هنگام خروج مأموران از منزل مذکور، اعضای این باند مجرمانه با سلاح سرد و گرم به مأموران حمله ور شدند که در این درگیری تعدادی از ماموران مجروح و متقابلا با تیراندازی ماموران دو نفر از مهاجمان مجروح و هنگام انتقال به مراکز درمانی یکی از آنها فوت کرد و بقیه آنها متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان ضمن تأکید بر این موضوع که مبارزه بی امان با سوداگران مرگ با قدرت ادامه خواهد یافت، گفت: این نوید را به شهروندان"نقنه" می دهیم که در کوتاه ترین زمان ممکن بقیه افراد متواری این باند تهیه، حمل و توزیع مواد مخدر دستگیر خواهند شد و هم اکنون ما اطلاعات دقیق از هویت و مخفیگاه آنها داریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید