تراکتور بیشتر از 10 درصد آزادی را می‌خواهد

کدخبر: ۱۶۰۲۱۵
معاون فرهنگی باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که قرار گرفتن 10 درصد از سکوهای ورزشگاه آزادی در اختیار پرشورها منصفانه نیست.

به گزارش "ورزش‌سه"،  بحث تقسیم سکوهای ورزشگاه آزادی میان هواداران تراکتورسازی با تیم های پرسپولیس و استقلال همواره مطرح بوده است؛ معمولا ابتدا سرخابی های پایتخت بر 10 درصد سکوها برای تیم میهمان تاکید می کنند و پس از اعتراض تراکتورسازی این مساله حل می شود و سکوهای بیشتری به تراکتوری ها می دهند.

حالا در فاصله چند روز تا بازی بزرگ پرسپولیس و تراکتورسازی بار دیگر این بحث ها مطرح شده است. سازمان لیگ فوتبال امروز اعلام کرده 10 درصد سکوها در اختیار تبریزی ها قرار می گیرد و این تصمیم با اعتراض تراکتورسازی مواجه است.

کاظم شهریاری، معاون فرهنگی باشگاه تراکتورسازی در این باره به "ورزش سه" گفت: «من فکر می کنم این تصمیم منصفانه نباشد. اگر هواداران بیشتری از تراکتورسازی به ورزشگاه بیایند، تصمیم چیست؟ چرا باید این عزیزان پشت درهای آزادی بمانند؟ با توجه به اینکه ورزشگاه آزادی ورزشگاه بزرگی است، وقتی که جا وجود دارد، فکر می کنم باید اجازه دهند هواداران به ورزشگاه بیایند.»

او ادامه داد: « ما قانون را می دانیم و دادن 10 درصد سکوها به تیم میهمان کاملا درست است اما فوتبال با هوادارانش معنا پیدا می کند. نباید هوادار را از حضور در ورزشگاه منع کنیم.»

شهریاری درباره اینکه سازمان لیگ اعلام کرده در بازی رفت هم قانون 10 درصد توسط تراکتورسازی اجرا شد، بیان کرد: «ورزشگاه اختصاصی ما کوچک بود و فقط 5 هزار ظرفیت داشت. شما هرگز نمی توانید ورزشگاه آزادی را با ورزشگاه اختصاصی تراکتور مقایسه کنید. با این حال در جلسه هماهنگی باید صحبت های لازم انجام شود و انشاءالله همه چیز خوب پیش می رود.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید