عرضه قاب های محافظ گلکسی اس۸

کدخبر: ۱۶۰۴۷۲
مطابق معمول در چند ماه گذشته شایعات زیادی در مورد گلکسی اس ۸ شنیدیم. در میان تمام این شایعات مهم ترین آن ها مربوط به احتمال وجود سه مدل مختلف از این گوشی به نام های Galaxy S8، Galaxy S8 edge و مدل کاملا جدید Galaxy S8 Plus بود.

به گزارش کلیک، مدل دوم دارای یک صفحه نمایش غول پیکر ۶ اینچی با لبه های خمیده خواهد بود. اما تاکنون فقط زمزمه هایی از ساخت دو مدل پلاس و معمولی بوده است و خبری از مدل اول نشنیده ایم. آیا این بدان معنی است که سامسونگ نمی خواهد ۳ مدل مختلف از پرچم دار خود را عرضه کند؟ اگر درست به آن فکر کنید، متوجه خواهید شد که خیلی هم فکر اشتباهی نیست.

فروشنده لوازم جانبی MobileFun به شدت و وسواس فراوان اخبار منتشر شده را رصد می کند تا بتواند قاب های محافظ و لوازم جانبی درست را تهیه کند. در حال حاضر هم این فروشنده اینترنتی مدل های مختلفی از قاب ها را که به عنوان قاب های محافظ گلکسی اس ۸ شناخته می شوند، دریافت کرده است. اگر این قاب ها واقعا درست باشند، می توانند چند چیز را در مورد این گوشی ها در اختیارمان قرار دهند.

نکته اول این که تنها دو مدل از این قاب ها وجود دارد که به گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس نسبت داده شده اند. هم چنین طراحی قاب های گلکسی اس ۸ پلاس به گونه ای است که می توان پیش بینی کرد این گوشی دارای صفحه نمایش منحنی خواهد بود. اما هنوز از این بابت مطمئن نیستیم.

همان طور که احتمالا می دانید، سامسونگ معمولا رنگ مورد استفاده برای قاب های رسمی خود را برای مطابقت با گوشی هایش هماهنگ می کند. حالا با توجه به لیست منتشر شده، این رنگ ها شامل سیاه، نقره ای، طلایی، صورتی، آبی و بنفش می باشد. حالا با فرض این که سامسونگ این رنگ ها را برای مطابقت با گوشی هایش ساخته باشد، نه تنها شاهد بازگشت گلکسی های آبی رنگ هستیم، بلکه شاهد رنگ بنفش آن نیز خواهیم بود. اما فراموش نکنید که این ها همه حدس و گمان است و ممکن است که هیچ کدام از آن ها به واقعیت بدل نشوند.

در نهایت، باید اشاره کنیم که نوع جدیدی از قاب ها به نام “Alcantara Cover Case” وجود دارد که با نوع خاصی از چرم پوشیده شده و اغلب در داخل خودروهای گران قیمت دیده می شود. بدیهی است که سامسونگ بخواهد این نوع خاص از چرم را برای پرچم دار جدید استفاده کند و آن را کمی منحصر به فردتر از آن چه که در بازار وجود دارد، جلوه نماید. اما سامسونگ نباید فراموش  کند که در میان سیل قاب های موجود در بازار، کارآمدترین ها و بهترین ها مورد استقبال کاربران قرار می گیرند، نه زیبا و گران ترین ها.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید