هامان: تمدید 6 ساله قرارداد کلوپ عجیب بود

کدخبر: ۱۶۰۵۰۱
ستاره آلمانی پیشین لیورپول از سران این باشگاه بابت تمدید 6 ساله قرارداد یورگن کلوپ انتقاد کرده است.
هامان: تمدید 6 ساله قرارداد کلوپ عجیب بود
وبسایت نود: دیتمار هامان که بین سال های 1999 تا 2006 پیراهن لیورپول را بر تن کرد در جدیدترین مصاحبه خود از تصمیم سران این باشگاه برای تمدید 6 ساله قرارداد یورگن کلوپ در تابستان گذشته ابراز تعجب کرده است. لیورپول در این فصل با هدایت کلوپ که در ماه اکتبر 2015 جانشین برندن راجرز شد شروع خوبی داشت اما در 10 بازی اخیر خود تنها به یک پیروزی دست یافته و این باعث شده انتقادها از این مربی آلمانی بیشتر شود.
 
هامان به شبکه BBC گفته:
 
یک باشگاه با تمدید 6 ساله قرارداد مربی اش ثبات پیدا نمی کند. ثبات با عملکرد خوب در بازار نقل و انتقالات به وجود می آید. به نظر من تمدید 6 ساله قرارداد کلوپ تصمیم عجیبی بود. او تاثیر مثبتی گذاشته و باعث پیشرفت تعدادی از بازیکنان شده اما اگر به آمار و ارقام نگاه کنید متوجه می شوید میانگین امتیازی تیم نسبت به دوران برندن راجرز تغییری نکرده است.
 
هامان: تمدید 6 ساله قرارداد کلوپ عجیب بود
 
لیورپول با هدایت کلوپ در دو فینالی که می توانسته یا باید پیروز می شده شکست خورده اما مدیران باشگاه با تصمیمی احساسی قرارداد او را تمدید کردند. امیدوارم کلوپ برای شش سال در لیورپول بماند چون این بدین معنی است که تیم موفق بوده اما اگر به جدول نگاه کنید آن ها 6 یا 8 هفته پیش یکی از مدعیان قهرمانی بودند در حالی که الان در مورد کسب سهمیه لیگ قهرمانان شک و تردید وجود دارد.
 
لیورپول در سال های اخیر هر بار در شرایط سختی بوده نتوانسته نتایج خوبی بگیرد و این با آمدن کلوپ تغییر نکرده است. اینکه کلوپ می تواند این وضعیت را با این گروه از بازیکنان و یا گروه دیگری تغییر دهد ممطئن نیستم اما شرایط باید تغییر کند چون عملکرد تیم در سال های اخیر خوب نبوده است.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید