اکران فیلم قاسم‌خانی قطعی شد

کدخبر: ۱۶۰۵۷۳
با اعلام اینکه فیلم «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسمخانی به عنوان اولین اکران نوروزی بر پرده سینماها می‌رود، نحوه تعیین برنامه سینماها در عید سال ۹۶ هم مشخص شد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره مصوبات جلسه ۱۸ بهمن‌ماه این شورا در گفت‌وگویی با ایسنا بیان کرد:‌ فیلم «خوب، بد، جلف» اکران خود را به عنوان اولین فیلم نوروزی از ۲۷ بهمن‌ماه در گروه سینمایی «زندگی» آغاز می‌کند.

او در پاسخ به اینکه امسال چند فیلم برای اکران نوروزی به سینماها می‌آیند؟ گفت: ۶ سرگروه در نظر گرفته شده است که فعلا فقط یک فیلم که همان «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی باشد، مشخص شده است.

وی در این باره توضیح داد: برای برنامه نوروز سال ۹۶ مقرر شد فیلم‌هایی که پروانه نمایش دارند و فیلم‌هایی که در بخش چشم‌انداز سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته‌اند دفاتر توزیع و تهیه‌کنندگان آن‌ها، پیشنهاد خود را برای اکران به صورت کتبی به شورای صنفی نمایش ارائه کنند.

فرجی درباره دیگر فیلم‌هایی که اکران آن‌ها پس از جشنواره فجر آغاز می‌شود، افزود: فیلم «مبارک» محمدرضا نجفی امامی پس از جشنواره در گروه سینمایی آزادی، فیلم «جشن تولد» عباس لاجوردی پس از جشنواره در گروه آزاد به نمایش درمی‌آید.

وی ادامه داد: همچنین فیلم «افسونگر» حسین تبریزی در سرگروه ماندانا از ۲۷ بهمن‌ماه اکران خود را آغاز می‌کند و فیلم «ماحی» داود خیام هم پس از جشنواره در گروه آزاد به اکران می‌رسد. البته این فیلم پس از پایان نمایش فیلم «شاباش» در سرگروه آفریقا اکران خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید