خلف: امارات باید به تهران بیاید

کدخبر: ۱۶۰۶۴۴
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق تأکید کرد که امارات باید برای دیدار برگشت مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه به تهران بیاید.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر تلاش فدراسیون فوتبال امارات برای متقاعد کردن فدراسیون فوتبال عراق جهت عدم برگزاری بازی برگشت تیم‌های ملی این دو کشور در تهران در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام‌ جهانی 2018 روسیه منتشر است.

محمد خلف، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق در این رابطه به یک روزنامه عراقی گفت: ما هرگونه مذاکره با همتای اماراتی خود را جهت تغییر محل بازی از تهران به کشور دیگری را رد خواهیم کرد، زیرا فیفا دیدارهای خانگی عراق برابر حریفان خود در مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه را در ورزشگاه پاس قوامیت تهران پذیرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: حضور مشترک امارات و عربستان در گروه B به همراه تیم‌های ملی ژاپن، تایلند و استرالیا باعث شد تا ما ایران را به جای یکی از کشورهای عربی با توجه به برخورداری از تعداد زیاد هواداران و آسانی دریافت ویزا به عنوان محل میزبانی دیدارهای ملی عراق انتخاب کنیم. هواداران تیم ملی فوتبال عراق در سه بازی آینده از کشورمان و دیگر کشورها برای حمایت به ایران خواهند آمد و البته تعداد زیادی نیز در همین کشور هستند.

خلف درباره بازی با عربستان هم  گفت: فیفا ما را مجبور به میزبانی بازی رفت در مالزی به جای ورزشگاه پاس قوامین تهران کرد و از سویی عربستان توانست با ارسال شکایتی به دادگاه CAS بازی برگشت را در جده برگزار کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید