خبرنگار فاکس نیوز از پوتین عذرخواهی نکرد

کدخبر: ۱۶۰۶۴۶
خبرنگار فاکس نیوز به مخاطبان این شبکه تلویزیونی کتابی را معرفی کرد که به گفته وی درباره سوابق خشن پوتین است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرنگار فاکس نیوز نه تنها از ولادیمیر پوتین عذرخواهی نکرد بلکه  به مخاطبان این شبکه تلویزیونی کتابی را معرفی کرد که به گفته ی وی درباره سوابق خشن ولادیمیر پوتین است.

بیل اورایلی مجری فاکس نیوز که در واکنش به درخواست روسیه برای عذرخواهی از ولادیمیر پوتین سخن می گفت درباره مصاحبه با دونالد ترامپ توضیح داد.

وی گفت: ما بعد از ظهر جمعه در کاخ سفید  با رئیس جمهور آمریکا مصاحبه کردیم. مصاحبه حدود چهل دقیقه بود. ده دقیقه از این مصاحبه به شبکه ی فاکس اسپورت اختصاص داده شد و سی دقیقه دیگر برای همین شبکه باقی ماند که امشب و فردا شب پخش خواهیم کرد.

دو عنوان خبری بزرگ درباره اظهارات دونالد ترامپ در خصوص دیکتاتور روسیه پوتین و بازگرداندن طرح درمانی اوباماکر وجود داشت. بسیار جالب است که دو شبکه کابلی رقیب ما را تماشا کنید که از ترامپ نفرت شدیدی دارند. شما باید این دو شبکه را تماشا کنید تا تحلیل کنید که رئیس جمهور به من چه گفت؟

به نظر من دونالد ترامپ در این مصاحبه صادقانه پاسخ داد حال اینکه شما چنین گفته ای را دوست داشته باشید یا خیر! اما کسانی که از ترامپ نفرت دارند به شدت تلاش می کنند چیزی در مصاحبه پیدا کنند و به رئیس جمهور حمله کنند.

مجری فاکس نیوز افزود ظاهرا دولت پوتین در مسکو درخواست کرده است که من یعنی خبرنگار حقیر شما برای گفتن این جمله که او قاتل است عذرخواهی کنم، من روی این عذرخواهی کار می کنم اما شاید اندکی وقت بگیرد. شاید حدود سال دوهزار و بیست و سه یک سراغی از من بگیرد که چه خبر است؟

دمیتری پسکوف سخنگوی مطبوعاتی پوتین در کنفرانس تلفنی با خبرنگاران گفت به نظر ما بکار بردن کلماتی این چنینی که خبرنگار فاکس نیوز استفاده کرد، غیرقابل پذیرش و زننده است، صادقانه بگویم ما خواستار آن هستیم که چنین شبکه ای از رئیس جمهور روسیه عذرخواهی کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید