آغاز سفر آسیایی استقلال با شیرجه سید

کدخبر: ۱۶۰۷۷۲
بعد از ماراتن 120 دقیقه سخت و طاقت فرسا اما مهیج برابر حریف قطری سرانجام ضیافت پنالتی ها زمینه آغاز سفر پرماجرای آسیایی استقلال را فراهم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، 120 دقیقه اضطراب و استرس برای استقلالی ها پایان خوشی داشت چون از گلری درون دروازه بهره می بردند که آمار خارق العاده ای در مهار ضربات پنالتی از خود برجای گذاشته بود و با حمایت یک ورزشگاه مملو از جمعیت می خواست یک بار دیگر ارزش های خود را به رخ همگان بکشد.

استقلال که در وقت قانونی و اضافه بازی پلی آف نتوانست از سد السد بگذرد و کمی هم خوش شانس بود غافلگیر نشد در ضیافت پنالتی ها با نتیجه نزدیک 4-3 از سد رقیب میلیاردر قطری خود با کلکسیونی از ستاره های گران قیمت گذشت تا با رسیدن به گروه A شانس خود را برای رسیدن به ستاره سوم امتحان کند آن هم با جوانانی جویای نام و یک مربی جاه طلب.

اما قصه پنالتی های شب گذشته ورزشگاه آزادی در نوع خود جالب توجه بود، قصه ای با پایان خوش برای میزبان و پایانی تلخ و تراژدیک برای مهمان همچون فصل قبل که در ابوظبی از رسیدن به مرحله گروهی و سفر به تبریز بازماند. نکته جالب این که محمد کاسولا ستاره غنایی الاصل السد و تیم ملی قطر درست مثل بازی فصل قبل با الجزیره باز هم پنالتی را خراب کرد تا زمینه حذف زودهنگام تیمش از آسیا را فراهم کند. قصه را با هم به صورت تصویری مرور می کنیم.

1-0 (السد): حسین الهیدوس توپ را بر خلاف جهت حرکت رحمتی به گل تبدیل کرد.

1-1(استقلال): کاوه رضایی برخلاف جهت حرکت دروازه بان گلزنی کرد.

2-1 (السد): پنالتی ژاوی برخلاف جهت حرکت رحمتی به تور نشست.

2-1 (استقلال): پنالتی امید ابراهیمی را دروازه بان السد مهار کرد.

2-1 (السد): پناتی ابراهیم ماجد به بالای دروازه رفت.

2-2 (استقلال): پناتی علی قربانی به زیبایی هر چه تمام تر در کنج سمت راست درازه السد نشست.

2-2 (السد): پنالتی کاسولا درست جایی زده شد که مهدی رحمتی با شیرجه ای زیبا مهار کرد.

3-2 (استقلال): فرشید اسماعیلی برخلاف جهت حرکت دروازه بان توپ را وارد دوازه کرد.

3-3 (السد): بغداد بونجاح ستاره شماره 11 السد توپ را بر خلاف جهت حرکت دروازه بان وارد دروازه استقلال کرد.

4-3 (استقلال): خسرو حیدری به زیبایی دروازه السد را باز کرد و استقلال را راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کرد.

 

به این ترتیب قصه پنالتی های آزادی به سود استقلال تمام شد تا با شیرجه آسیایی سید زردپوش آبی های پایتخت ورزشگاه منفجر و سفر آسیایی منصوریان و شاگردان جوانش استارت بخورد، سفری که در عین شیرینی می تواند دردسرها و اتفاقات زیادی را برای این تیم در پی داشته باشد چون استقلال با پتانسیلی که دارد و همچنین محرومیت از نقل و انتقالات زمستانی توسط فیفا با ضعف های زیادی به خصوص در میانه میدان روبرو است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید