شب رویایی هواداران فوتبال ایران

کدخبر: ۱۶۰۸۰۴
در شبی کم نظیر و حضور فوق العاده هواداران فوتبال ایران برای دیدار استقلال و السد قطر که مایه فخر بود، چند لیزر انداز و نارنجک به دست این شب را تحت تاثیر قرار دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، می توان اینگونه نوشت که برنده بازی استقلال و السد قطر علاوه بر استقلال، هواداران فوتبال در ایران بودند. آنها که در روز وسط هفته از کار و زندگی خود زدند و با عشق به ورزشگاه آزادی آمدند و نمایشی بی بدیل برای آسیا داشتند.

می توان اینگونه نوشت و البته باید هم نوشت که هواداران استقلال دیگ جوشانی ساختند که حتی «ژاوی» لالیگایی هم مبهوت آن مانده بود.

در واقع این مردم مایه فخر فوتبال ایران به همه کشورهای آسیایی هستند و در جهان هم جایی برای خود شاخته اند کم نظیر. حتی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در صفحات مجازی خود به انبوه جمعیتی که به استادیوم آمده بود اشاره کرد و به آن افتخار می کرد. با این احوال اما یک نکته و شاید یک یا چند نفر وجود داشتند که نتوانستند خودشان را با این شب رویایی و آنهمه افتخار و فخر هماهنگ کنند.

 

این نفرات معدود که چهره ایران را خراب می کنند، آن لیزر اندازها که ژاوی را آزار می دادند و ما را هم ایضا. آنها که دوبار دست به پرتاب نارنجک زدند و صحنه زشتی را خلق کردند. کاش ساز و کاری وجود داشت که می شد این تماشاگر یا تماشاگران را دستگیر کرد و در زندان نگه داشت و یا به روانشناس ارجاع داد. آنها که نمی دانند و نمی فهمند که مسیر کجاست.

در شبی رویایی که نماینده ایران پیروز شد و یک کشور را خوشحال کرد، در شبی فوق العاده که مردم کاری کردند که ژاوی و داور مسابقه عکس و فیلم سلفی با این ورزشگاه و آنهمه مردم با فرهنگ می انداختند، چند نفری با لیزر و صدای مهیب نارنجکها شخصیتمان را در عصر ارتباطات خراب کردند.

چند نفری هم برای سلفی انداختن با ژاوی بعد از بازی تلاش کردند که این اقدام در زمان نامناسبی صورت گرفت. البته که در میان جمعیتی 80 هزار نفری، این چند نفر محلی از اعراب ندارند اما کاش همانها هم نبودند، آنها برای فوتبال ما چسبیده هایی هستند اضافی که نیاز به جراحی دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک