چگونگی پخش زنده در اینستاگرام

کدخبر: ۱۶۰۸۴۵
از چند روز قبل اینستاگرام قابلیت پخش زنده را به طور عمومی برای کاربران نقاط مختلف جهان فعال کرده است و این قابلیت با استقبال خوب کاربران نیز روبه‌رو شده است.

ترفندستان؛  در این ترفند به نحوه‌ی چگونگی پخش زنده در اینستاگرام و استفاده از این قابلیت خواهیم پرداخت.

 

ابتدا از به‌روز بودن اپلیکیشن Instagram اطمینان حاصل نمایید.

 

برای پخش زنده ابتدا اپلیکیشن Instagram را باز کنید.

 

اکنون انگشت خود را بر روی صفحه قرار داده و آن را به سمت راست بکشید (یا آیکن دوربین در بالای سمت چپ صفحه را لمس کنید).

 

حال علاوه بر گزینه‌هایی نظیر Normal و Boomerang گزینه‌ای به نام Live هم به چشم می‌خورد. آن را انتخاب کنید. دقت کنید اگر گزینه‌ی Live موجود نیست، این قابلیت هنوز برای حساب کاربری شما فعال نشده است و بایستی چند ساعت یا چند روزی دیگر صبر کنید.

 

اکنون Start Live Video را لمس کنید تا پخش زنده آغاز شود.

 

 

بعد از لمس این دکمه، با نمایش عبارت Checking connection، اتصال اینترنت شما چک می‌شود. در صورتی که مشکلی از بابت اتصال وجود نداشته باشد، شمارنده‌ی معکوس نمایش داده شده و پخش زنده آغاز می‌شود.

 

در طول پخش زنده کاربران می‌توانند از دکمه‌ی لایک استفاده کرده و برای شما کامنت بگذارند. همچنین خودتان هم می‌توانید کامنت ارسال کنید. هر کاربری هم به جمع بینندگان اضافه شود (ترفندستان) این موضوع اطلاع‌رسانی می‌شود. تمامی این موارد همراه با پخش زنده روی صفحه قابل مشاهده است.

 

همچنین حالت‌های مختلف دوربین، فلش و دوربین‌های جلو و پشت در طول پخش زنده قابل انتخاب و تعویض هستند.

 

 

برای پایان‌دهی پخش زنده دکمه‌ی End در بالای سمت راست صفحه را لمس کنید و سپس End Live Video را انتخاب نمایید. در نهایت می‌توانید تعداد بینندگان خود را مشاهده کنید.

 

 

لازم به ذکر است به محض فعال‌سازی پخش زنده، فالوورهای شما از این موضوع مطلع شده و به تماشای ویدیوی زنده‌ی شما می‌پردازند. همچنین در بالای صفحه‌ی اصلی اینستاگرام نیز حضور زنده‌ی شما اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

 

دقت کنید برخلاف اپلیکیشن‌هایی نظیر Periscope بعد از پایان پخش زنده امکان مشاهده‌ی مجدد ویدیو وجود ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید