واکنش شدید سیدجلال به محرومیت انضباطی

کدخبر: ۱۶۱۲۵۵
کاپیتان پرسپولیس به دلیل اتفاقات پایان بازى برابر استقلال با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شد. این موضوع باعث شد تا او واکنش شدیدی به این محرومیت نشان دهد.
واکنش شدید سیدجلال به محرومیت انضباطی

به گزارش ورزش سه، سیدجلال حسینی به دلیل اتفاقات رخ داده در دقایق آخر و بعد از دربى هشتاد و چهارم، با راى کمیته انضباطى با یک جلسه محرومیت از همراهى تیم‌اش مواجه شد.

سیدجلال حسینى که به شدت بابت راى صادره عصبانى است، در این رابطه به خبرنگار ما گفت: من این راى را اصلا قبول ندارم و تا بالاترین مسؤول شکایت خود را اعلام می‌کنم؛ فردا صبح به جاى اینکه در محل تمرین حاضر شوم به دنبال این مساله خواهم رفت تا ببینم بر اساس چه قانونى من را محروم کرده‌اند.

وى با بیان اینکه در این فصل فقط در بازی با گسترش فولاد یک تذکر کتبی داده‌اند، اظهار کرد: یک اعتراض در دربی داشتم اما درگیری را بازیکن حریف شروع کرد و هر کاری دلش خواست انجام داد اما ما را مثل هم محروم کردند؛ این رای چه فرقی می‌کند؟؛ بازیکن حریف بعد از اخراج به داخل زمین برگشته و مقابل بازیکنان ما هر کاری دلش خواست، کرد؛ این درگیری به دلیل اداهایی که بازیکن حریف نشان داد می‌توانست 100 برابر بدتر شود و اگر هم داور به من کارت قرمز نشان می‌داد همینطور هم می‌شد.

کاپیتان پرسپولیس اضافه کرد: من در طول بازی دیروز حرفی نزدم، اعتراضی نکردم و کاری انجام ندادم ولی بازیکن حریف شروع درگیری‌ها بود اما باید محرومیت ما مثل هم باشد؟ مطمئنا به هر جایی که بتوانم اعتراض خود را خواهم گفت.

حسینی در پایان انتقادات خود را متوجه مسوولان باشگاه پرسپولیس کرد و گفت: من از مسؤولان باشگاه خودمان هم توقع دارم چراکه نشسته‌اند و سرشان را می‌برند اما هیچ اقدامی نمی‌کنند؛ عده‌ای نشسته‌اند و هر رایى که دل‌شان مى خواهد علیه ما صادر مى‌کنند ولی باشگاه سکوت کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید