چرخش کیروشی برانکو!

کدخبر: ۱۶۱۷۶۷
همه باید از بازیکنان، کادر فنی و سرمربی تیم ملی حمایت کنیم تا این دوره را هر چه بهتر پشت سر بگذاریم و از سوی دیگر تیم ملی که مقدس است به اهدافش دست پیدا کند.هدف تیم ملی که راهیابی به جام جهانی است، یک هدف مقدس به حساب می‌آید.
چرخش کیروشی برانکو!

برانکو ایوانکوویچ به فاصله سه روز سومین مصاحبه اش را پس از بازی سپاهان انجام داده .او از همه تشکر کرده به بازیکنانش تبریک گفته و ازشرایط سختی گفته که امیدوار است به خوبی از آن عبور کنند . اما او پس از مدت ها در مورد تیم ملی هم حرف زده و البته مثبت هم حرف زده است.

به گزارش عصرایران ، صحبت های برانکو ایوانکوویچ در مورد این نشست یک پالس مثیت مستقیم به حساب می آید. سرمربی پرسپولیس به وضوح از جملاتی استفاده کرده که کی روش را آرام کند او گفته :«ما از سرمربی تیم ملی حمایت می کنیم» «تیم ملی مقدس است» و «مطمئنیم که به جام جهانی می رویم» این صحبت های برانکو ایوانکوییچ به نظر می رسد در جهت نرم کردن کی روش بیان شده باشد.

روابط کی روش و برانکو مدت ها تیره و تار بوده و به نظر می رسد که گام بلند برانکو به سمت کی روش بتواند به اتفاقات مثبتی منجر شود.

از بازیکنانم تشکر می کنم

قبل از هر چیز باید از بازیکنان خودم تشکر کنم و به آنها تبریک بگویم که در نیم فصل دوم، نتایج درخشانی گرفتند. بچه‌ها خیلی تلاش کردند و در کنار هواداران که یار دوازدهم بودند، غیر از یک بازی، همه بازی‌ها را بردند.

دوست داریم زودتر به قهرمانی برسیم

البته نباید فراموش کنیم که یکی از سنگین‌ترین مقاطع لیگ را با توجه به انجام سه بازی سخت و بزرگ پشت سر گذاشتیم. در نیم فصل اول، از این سه بازی پنج امتیاز و در نیم فصل دوم، شش امتیاز گرفتیم و در حال حاضر بعد از 22 هفته با 50 امتیاز در صدر جدول قرار داریم. دوست داریم هر چه زودتر به هدفی که از فصل گذشته تعیین کردیم برسیم که همان قهرمانی است، آن هم بعد از 10 سال و قطعا حق هواداران پرسپولیس بیش از اینها است.

خوشحال بودن حق هوادارانمان است

ما همچنین اعتقاد داریم به هواداران پرسپولیس باید چیزی فراتر از نتیجه را تقدیم کنیم. چیزی که باعث افزایش رضایتمندی و نشاط مضاعف آنها بشود و این هم فقط با بازی‌های زیبا و تهاجمی محقق می‌شود. ما به حداقل راضی نیستیم و این را حق هواداران خوب خودمان می‌دانیم. البته در همین حال باید بدانیم در فوتبال روزهای ناکامی و بازی‌های ضعیف هم وجود دارد.

دوران سخت در راه است

من افتخار می‌کنم که آمادگی این تیم و بچه‌ها در سطح بسیار بالایی قرار دارد. هدف ما این است که بازی‌ها را هر چه بهتر انجام بدهیم. طبعا در هر بازی به دنبال پیروزی هستیم. البته باید بپذیریم که وارد یک دوره بسیار سخت می‌شویم. بازی‌های لیگ برتر را داریم. همزمان بازی‌های لیگ قهرمانان را انجام می‌دهیم که در آن اهداف بلندی داریم تا به مرحله بعد راه پیدا کنیم و پس از آن تا فینال آسیا برویم. به دنبال حداکثر نتایج هستیم ولی آنچه باعث خوشحالی من است، این که بازیکنان از نظر فیزیکی، روحی و انگیزشی در بالاترین سطح قرار دارند. برای اولین بار است که به فاصله 4 روز پس از دربی یک بازی سخت و بزرگ دیگر مثل دیدار با سپاهان انجام می‌دهیم و به پیروزی می‌رسیم. چند دهه از زمانی که پرسپولیس رفت و برگشت، سپاهان را مغلوب کرده بود، می‌گذرد. هواداران ما هم بی‌نظیرتر از همیشه بودند. فقط چند روز پس از ناکامی در دربی، بیش از 70 هزار نفر در ورزشگاه حاضر شدند. این اتفاق بیانگر قدرت پرسپولیس است که از قدرت اتحاد بازیکنان و هواداران می‌آید. این موفقیت در حالی شکل می‌گیرد که فشارها روی تیم و باشگاه زیاد است.

پنالتی را دوست داشتم اما تایید نمی کنم

من در وهله اول به بازیکنان بابت پیروزی و این میل و انگیزه برای کسب آن تبریک می‌گویم. من جزو مربیانی هستم که کارهای زیبا و خلاقانه بازیکنان را دوست دارم ولی این حرکت را تائید نمی‌کنم چون ریسک بزرگی بود. آنها البته چنین قصدی نداشتند و قطعا می‌خواستند بهترین کار را برای تیم خودشان انجام بدهند ولی من این موارد را به بازیکنان گفتم. پرسپولیس در بازی با سپاهان، متاثر از ناکامی دربی در غیاب دو نفر از بهترین و کلیدی‌ترین مهره‌های خود به پیروزی رسید که ارزش این نتیجه را مضاعف کرد.

پرسپولیس قائم به فرد نیست

نیازی نیست که تکرار کنم. سید جلال حسینی و کمال کامیابی نیا چه بازیکنان ارزشمندی هستند ولی خوشحال هستم که در غیاب چنین نفراتی، این بازی ارائه می‌شود. این نتیجه و بازی معلوم می‌کند پرسپولیس قائم به فرد نیست و به بازیکنان خودم اعتماد کامل دارم.

اردوی عمان مفید بود

این خیلی مهم است که بچه‌ها با فضای آنجا آشنا شده‌اند. البته حیف شد که در تهران با حضور صد هزار تماشاگر بازی نمی‌کنیم. البته مطمئن هستم در مسقط هم هواداران زیادی داریم. شناخت فضای آنجا هم کمک می‌کند ولی برابر یکی از بهترین تیم‌های آسیا بازی می‌کنیم و قطعا تدابیر لازم در این باره اندیشیده شده است.

ما از سرمربی تیم ملی حمایت می کنیم

وارد برهه حساسی از فوتبال ایران می‌شویم. حضور چهار نماینده از ایران در لیگ قهرمانان آسیا باعث افتخار است. این حضور برای پیشرفت و آینده فوتبال ایران باید توام با موفقیت باشد. با شروع بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران، همه باید از بازیکنان، کادر فنی و سرمربی تیم ملی حمایت کنیم تا این دوره را هر چه بهتر پشت سر بگذاریم و از سوی دیگر تیم ملی که مقدس است به اهدافش دست پیدا کند.هدف تیم ملی که راهیابی به جام جهانی است، یک هدف مقدس به حساب می‌آید. من و پرسپولیس افتخار می‌کنیم که در چارچوب برنامه‌های تیم ملی گام برداریم و قطعا وظیفه خود می‌دانیم در بهترین شرایط فیزیکی، فکری و روحی در خدمت تیم ملی باشیم. ما در تیم و باشگاه پرسپولیس برای رسیدن به هدف صعود تیم ملی ایران و موفقیت کادر فنی تیم ملی گام بر خواهیم داشت و همگی با هم شادی خواهیم کرد.

ما تیم ملی را مقدس می دانیم

انتظار این است که همه با هم حمایت از تیم ملی و باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند را همزمان دنبال کنیم. کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس همپای باشگاه و هواداران، حمایت از تیم ملی و کادر فنی و فدراسیون فوتبال را از اهداف خود می‌دانند. هواداران هم که به نوبه خود نشان دادند چگونه پشت تیم ملی هستند و این روند را نیز ادامه خواهند داد.چنانکه قبلا هم اعلام نمودم هدف از اظهار نظرهایم تضعیف تیم ملی فوتبال نبوده و در صورتی که برداشت‌هایی توام با سوء تفاهم‌ها بدنبال داشته است، بار دیگر اعلام می‌کنم؛ من، کادر فنی تیم، باشگاه، بازیکنان، هواداران و تمام ایرانی‌ها تیم ملی و دست‌اندرکاران آن را دوست داریم و آن را یک نهاد مقدس می‌دانیم و طبعا از آن حمایت می‌کنیم.

مطمئنم که به جام جهانی می رویم

من از راهیابی ایران به جام جهانی اطمینان دارم چون تیم ملی نشان داده است که توان، انرژی، صلاحیت، تجربه و دانش فنی لازم را دارد و اینها شکی باقی نمی‌گذارد. ما هم با تمام وجود از تیم ملی حمایت و با آن همراهی می‌کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید