باقری: امیدوارم الهلال را شکست دهیم

کدخبر: ۱۶۱۸۹۶
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:بازی سختی مقابل الهلال داریم اما امیدوارم با یک بازی خوب بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جشن تولدی که برای او گرفته شد و همچنین سیل تبریکات از سوی علاقه‌مندان به فوتبال و پیشکسوتان، گفت: واقعاً از همه کسانی که تولد من را تبریک گفتند تشکر می‌کنم. همه این عزیزان به من لطف داشتند و من هم چه زمانی که فوتبال بازی می‌کردم وچه الان همواره سعی کردم رابطه خوبی با دوستانم داشته باشم. خوشحالم که این رابطه خوب برقرار شده و امیدوارم تا ‌آخر عمر هم ادامه داشته باشد.

 

وی در پاسخ به این سؤال که اولین بار برای شما چه زمانی جشن تولد گرفته شد، اظهار داشت: تا جایی که یادم می‌آید در خانه ما برای کسی جشن تولد نمی‌گرفتند چون شرایطش فراهم نبود. اما یادم می‌آید زمانی که یک نیم‌فصل در النصر امارات بازی می‌کردم آقای جلالی به همراه تعدادی از دوستان در دوبی بعد از یک تمرین برایم جشن تولد گرفتند که این مسأله واقعاً من را غافلگیر کرد. از آن به بعد دیگر برای من جشن تولد گرفته شد!

 

مربی تیم پرسپولیس درباره دیدار فردای این تیم مقابل الهلال عربستان، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم از اول فصل تا به حال در پرسپولیس از برانکو گرفته تا دستیارانش و بازیکنان زحمت زیادی کشیدند که پرسپولیس در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد. خوشبختانه شرایط خوب خودمان را حفظ کردیم اما می‌دانید که فردا بازی سنگینی مقابل الهلال داریم. الهلال عربستان از تیم‌های قدرتمند آسیاست و بازی دشواری فردا برای هر دو تیم به وجود خواهد آمد. امیدوارم با بازی خوب بتوانیم الهلال را شکست دهیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید