ایجاد فرصت تجاری سازی برای ایده های برتر حوزه پلاستیک و پلیمر

کدخبر: ۱۶۱۹۷۵
فستیوال صنعت پلاستیک و پلیمر برای تجاری سازی ایده های برتر در این حوزه در تاریخ نهم اسفندماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فستیوال صنعت پلاستیک و پلیمر به عنوان ششمین فستیوال در تاریخ نهم اسفند ماه برای تجاری سازی ایده های برتر در حوزه پلاستیک  پلیمر با حضور سرمایه گذاران، صنعت گران و  ایده پردازان برگزار می شود.

مرکز فن بازار ملی ایران در آخرین فستیوال سال ۹۵ با همکاری شرکت فرابورس ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری متولی برگزاری ششمین فستیوال بازار دارایی فکری، در زمینه نوآوری های صنعت پلاستیک و پلیمر شامل(لاستیک، رنگ  و رزین ، پلاستیک­ها و نوآوری های پلیمری وابسته به این صنایع) شده است.

 این فستیوال تخصصی، به منظور ارائه و تجاری سازی نوآوری های پایین دستی پتروشیمی با حضور سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و صنعتگران مرتبط در اواخر بهمن ماه برگزار می شود.

در هر دوره نزدیک به ۱۰۰طرح دریافت می شود که در بررسی اولیه ۵۰ طرح برگزیده شده و در دور دوم بررسی ها در کمیته فنی با حضور کارشناسان و متخصصان حدودا ۱۵ الی ۲۰ طرح باقی می ماند که در نهایت ۸ طرح در روز فستیوال به صورت شفاهی ارائه شده و بقیه در کتابچه فستیوال به صنعتگران و سرمایه گذاران معرفی می شوند.

 معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز با ارائه تسهیلات خرید یا سرمایه گذاری در نوآوی ها برای سرمایه گذاران و صنعتگران تا سقف ۸۰درصد و همچنین ارائه تسهیلات تکمیل مستندات نوآوری ها برای ارائه به سرمایه گذاران باعث رونق هرچه بیشتر این رویدادها در قالب فستیوال شده است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید