شاهکار استقلال خوزستان در شکست دادن یک تیم شکست ناپذیر

کدخبر: ۱۶۲۶۲۳
تیم استقلال خوزستان شب گذشته موفق شد در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا تیم الجزیره را از پیش رو بردارد؛ تیمی که در خانه شکست ناپذیر بود و خط حمله آتشینی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، استقلال خوزستان با تکرار پیروزی یک بر صفر آسیایی‌اش در مقابل الجزیره امارات، ۶ امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. حالا آبی پوشان خوزستان تنها نماینده کشورمان هم هستند که تاکنون در این مسابقات گل نخورده‌اند و قفل دروازه شان بر روی حریفان باز نشده است.

آمار حریف آبی پوشان خوزستانی نشان دهنده ارزش بالای کار این تیم در شب دوم مسابقات است. الجزیره که یکی از ثروتمند ترین تیم های حوزه خلیج فارس است، در حالی در این فصل مقتدرانه بر صدر جدول رده بندی لیگ امارات تکیه زده که از ۱۹ بازی انجام داده در این مسابقات ۱۶ پیروزی، ۲ مساوی و تنها یک شکست در کارنامه‌اش دارد. همچنین این تیم با ۵۳ گل زده یکی از هجومی ترین تیم های کشورهای عربی هم محسوب می‌شود. ضمن این که الجزیره‌ای ها در خانه یک آمار فوق العاده دارند و با ۹ پیروزی از ۹ بازی خانگی و تنها ۲ گل خورده در خانه و ۲۷ گل زده، دارای بهترین آمار در این زمینه هستند.

شاگردان سیروس پورموسوی در واقع تیمی را شکست دادند که در خانه‌اش بی رحم بود و حتی یک امتیاز به هیچ تیمی نداده بود. ضمن این که همین تیم پر قدرت در فاز تهاجمی، بعد از آن که در دقیقه یک از استقلال خوزستان گل خورد، در طول نود دقیقه نتوانست این گل را جبران کند.

همه این ها نشان می‌دهد ارزش کار استقلال خوزستان بسیار بالاتر از آن چیزی است که تصور می‌شد؛ تیمی که حتی پول سفر به عمان و امارات را نداشت و هنوز هم مشکلات مالی اش پابرجاست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید