با این 5 روش، تیک آبی اینستاگرام را بگیرید!

کدخبر: ۱۶۲۶۹۹
تیک آبی نشانه‌ای است که در اینستاگرام به تعدادی از اکانت‌ها برای شناخته شدن بهتر، داده می‌شود. توسط آن کاربر می‌تواند صفحه رسمی فرد مورد نظرش را راحت‌تر پیدا کند و اسیر صفحه‌های تقلبی نشود.

آی تی رسان؛ اگر می‌خواهید در اینستاگرام شناخته‌تر شوید و یا صاحب شرکت و یا برند خودتان هستید و می‌خواهید به آن اعتبار ببخشید، این مطلب را دنبال کنید. می‌خواهیم با 5 راهکار، شما را به این تیک آبی در اینستاگرام نزدیک کنیم. پس همراه ما باشید.
 

سایر شبکه‌های اجتماعی‌تان را به اینستاگرام لینک کنید!

اولین قدم برای این که بتوانید تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنید، متصل کردن سایر اکانت‌های‌تان در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اینستاگرام است. با انجام این کار اینستاگرام متوجه می‌شود که با وجود این تعداد اکانت، حتما امکان موجود شدن اکانت‌های فیک برای شما وجود خواهد داشت. همچنین اهمیت وجود شما در اینستاگرام در این حالت بیشتر می‌شود.

تا می‌توانید فالوور جمع کنید!

داشتن تعداد زیاد فالوور به شما در اینستاگرام اعتبار می‌بخشد. اگر به سرعت تعداد فالوورهای شما افزایش یابد، احتمال دیده شدن‌تان توسط عوامل اینستاگرام بیشتر خواهد شد. البته دقت کنید که اکثر فالوورها باید فعال باشند؛ پس به فکر فالوورهای فیک نباشید که شما را حسابی از این تیک آبی دور می‌کند.

فعالیت‌تان را افزایش دهید!

مطمئن باشید اگر تعداد فالوورهای‌تان هم بسیار بالا باشد، هنگامی که مسئول بررسی تیک آبی اینستاگرام به صفحه شما سر بزند، با دیدن این که آخرین فعالیت شما مربوط به ماه پیش است، سریع این پروفایل‌تان را می‌بندد و به سراغ بعدی می‌رود. بنابراین حتما فعالیت‌ زیادی داشته باشید.

اگر پیج‌های فیک و فن‌پیج ندارید، خودتان بسازید!

داشتن چند پیج فیک باعث می‌شود اینستاگرام روی شخص شما حساس شود و بخواهد اکانت اصلی شما را از باقی پیج‌های تقلبی جدا کند. بهتر است با ریپورت کردن همان پیج‌های فیک و نوشتن توضیح این که پیج‌های تقلبی زیادی با اسم شما ساخته شده‌اند، به فرآیند گرفتن تیک آبی سرعت ببخشید.

از طرفی داشتن تعدادی فن‌پیج باعث می‌شود تا اینستاگرام برای جلوگیری از گمراه شدن کاربران براساس نام اکانت، توجه بیشتری به صفحه شما بکند.

با اینستاگرام مکاتبه کنید!

از راه‌های مختلف با اینستاگرام مکاتبه کنید و اطلاع دهید که نیاز دارید تا اکانت‌تان از میان سایر پیج‌های تقلبی جدا شود. معمولا دفعات اول پاسخ مرتبطی دریافت نمی‌کنید، اما اگر این اقدام را در طولانی مدت انجام دهید حتما جواب خواهید گرفت.

نظر شما در رابطه با این تیک آبی شناسایی در اینستاگرام چیست؟ راه خاصی برای گرفتن راحت‌تر این تیک سراغ دارید؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید