ماشین لباسشویی هوشمند که با موبایل کار می کند

کدخبر: ۱۶۲۷۸۰
فناوری پمپ حرارتی اینورتر برای نخستین بار درتولید یک ماشین لباسشویی با هدف جلوگیری از هدررفت انرژی به کارگرفته شد؛ این ماشین لباسشویی بعد از اتمام شستشو، کاربر را از طریق موبایل مطلع می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت ال‌جی با استفاده از برترین فناوری‌های روز دنیا، ماشین لباسشویی فوق پیشرفته‌ای را به بازار عرضه کرد.

این ماشین لباسشویی ۱۲ کیلوگرمی و بازطراحی شده TWINWash ال‌جی است که محفظه اصلی شوینده حجم زیادی از لباس‌ها را در خود جای می‌دهد و قسمت TWINWash Mini می‌تواند شستشوی متفاوت و با حجم کمتری را انجام دهد. طراحی ارگونومیک این ماشین لباسشویی شامل صفحه LCD تمام لمسی با رابط کاربری دایره‌ای در قالب در شیشه‌ای و پوشش لعاب داده‌شده و براق است که مانع به‌جا ماندن اثرانگشت می‌شود.

برای مشتریانی که اولویت آن‌ها مصرف انرژی و دوام محصول است، سیستم Centum بکار رفته در این ماشین‌ لباسشویی، چه برای خشک‌کردن لباس و چه فرآیند شستشو و خشک‌کردن ترکیبی، بهترین گزینه است. خشک‌کننده و شوینده هردو دارای رده بازده انرژی A+++ -۶۰% و A+++ -۱۰% هستند. به‌علاوه سیستم چرخش جدید شک و لرزش دستگاه را دفع کرده و سیستم Centum که صدای محفظه در حال چرخش را تا حد ۶۷dB۱ کاهش می‌دهد.

این ماشین لباسشویی برای اولین بار از پمپ حرارتی اینورتر در این صنعت استفاده می‌کند که بدون تأثیرگذاری روی کیفیت شستشو باعث بازده انرژی A-۵۰% می‌شود. موتور اینورتر Direct Drive با لرزش کم در قلب سیستم Centum ماشین لباسشویی قرارگرفته است. همچنین با اضافه کردن سنسور SmartThinQ، ماشین لباسشویی تبدیل به یک وسیله هوشمند می‌شود که بعد از اتمام شستشو کاربر را از طریق تلفن همراه مطلع می‌سازد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید