شهروندان در آستانه نوروز مراقب شرکت های نظافتی غیر مجاز باشند

کدخبر: ۱۶۳۰۶۴
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: شهروندان در آستانه نوروز و خانه تکانی مراقب شرکت های نظافتی غیر مجاز باشند چرا که در این ایام برخی از موسسات غیر قانونی افرادی را به منازل اعزام می کنند که ممکن است سرقت هایی رخ دهد.

به گزارش سفیر افلاک سرهنگ "علیرضا دلیری" فرمانده انتظامی بروجرد گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز، استفاده از کارگران شرکت های خدماتی برای نظافت منزل بیشتر می شود که گاهی ممکن است برخی از این شرکت ها غیر قانونی باشند و مشکلاتی از جمله سرقت رخ دهد.

 

وی اضافه کرد: البته تعدادی شرکت خدماتی در بروجرد فعالیت دارند که این شرکت ها شناخته شده هستند اما در برخی از موارد ممکن است شهروندان کارگرانی را از موسسات غیر مجاز برای نظافت منزل بیاورند و مشکلاتی از جمله سرقت رخ دهد که شهروندان باید در این موارد مراقب شرکت های غیر قانونی باشند.

 

دلیری اظهار داشت: در برخی از موارد کارگران از شرکت های غیر مجاز ممکن است اشیای قیمتی و یا طلا را در منزل شناسایی کرده و سپس سرقت کنند.

 

وی از جمع آوری بیش از 900 هزار عدد مواد محترقه در بروجرد خبر داد و افزود: طی چند ماه پیش این مقدار مواد محترقه در بروجرد کشف و ضبط شده و با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال، با فروشندگان مواد محترقه به شدت برخورد می شود.

 

به گفته وی افرادی که در ایام روزهای پایانی سال و چهارشنبه سوری برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند بازداشت می شوند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید