ویژگی‌های اسمارت واچ های جدید هواوی + عکس

کدخبر: ۱۶۳۳۳۸
هوآوی در هر دو مدل این اسمارت واچ از GPS استفاده کرده که به کاربران این امکان را می دهد که حتی بدون همراه داشتن اسمارت واچ خود همچنان رکورد فعالیت های خود را داشته باشند.

 به گزارش ایلنا در روزهای اخیر شرکت هواوی دو مدل اسمارت واچ به بازار معرفی کرده است که هر کدام از آنها دارای قابلیتهای خاصی می باشند.

ویژگی‌های اسمارت واچ های جدید هواوی + عکس

 

Huawei Watch 2 که مدل اسپرت است و Huawei Watch 2 Classic که اصطلاحا برای مدیران طراحی شده است. مشخصات این اسمارت واچ ها بدین ترتیب است که از سیستم عامل اندروید ور 2.0 برخوردارند و از اندروید پی و دستیار صوتی گوگل نیز پشتیبانی می کنند. هوآوی در هر دو مدل این اسمارت واچ از GPS استفاده کرده که به کاربران این امکان را می دهد که حتی بدون همراه داشتن اسمارت واچ خود همچنان رکورد فعالیت های خود را داشته باشند. هوآوی واچ 2 از قابلیت اتصال 4G و وای فای برخوردار است، در حالیکه هوآوی واچ 2 کلاسیک فقط از قابلیت اتصال وای فای بهره می برد.

اسمارت واچ1

در خصوص دیگر مشخصات این دو اسمارت واچ هم باید گفت که با نمایشگری 1.2 اینچی روبرو هستیم که از پوشش گوریلا گلس کورنینگ برخوردار است. فضای حافظه داخلی این اسمارت واچ ها 4 گیگ و رم آن 768 مگابایت است.فضای حافظه داخلی این اسمارت واچ ها 4 گیگ و رم آن 768 مگابایت است. در این دو محصول نیز از سنسورهای معمول شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ، بارومتر، سنسور ضربان قلب و سنسور نور استفاده شده است.

اسمارت واچ2

 شرکت هواوی اعلام کرده که این اسمارت واچ ها از اواخر ماه مارس به قیمت 329 یورو عرضه خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید