کارت زرد فوتبالی ها به صدا و سیما

کدخبر: ۱۶۳۵۴۲
در شرایطی که اوضاع اقتصاد فوتبال و شرایط مالی باشگاه‌های فوتبال در ایران روز به روز وخیم‌تر می‌شود چشم امید اهالی این رشته ورزشی به جلسه مدیران فدراسیون فوتبال و صداوسیما است تا بلکه با رایزنی‌ها شرایط پرداخت حق پخش مسابقات تلویزیونی مهیا شود و بخشی از مشکلات مالی باشگاه‌ها حل شود.
کارت زرد فوتبالی ها به صدا و سیما

به گزارش اقتصادنیوز ، رئیس کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال ازبرگزاری نشست بین مسوولان این فدراسیون با صداوسیما برای مشخص شدن حق پخش تلویزیونی خبر داد. امیرعابدینی دررابطه با اینکه فدراسیون فوتبال از موضعش در مورد راه ندادن دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه‌ها کوتاه آمد به خبرگزاری مهر گفت: «ما یک مشکلی با صداوسیما داشتیم که این مساله را در قالب‌های مختلف مطرح کردیم چرا که فوتبال حق و حقوقش را از بخش محتوایی نمی‌گیرد.»

وی به صداوسیما هشدارمی دهد در شرایطی که آنها به پرداخت حق پخش مصمم نباشند فدراسیون فوتبال بخشی از پخش محتوایی فوتبال را به یک شرکت دیگر واگذار خواهد کرد: «در همین راستا ما با یک شرکت خصوصی توافق کردیم تا بخش محتوایی را به آنها بسپاریم تا این شرکت درآمدزایی کند. حتی من چهار امضا از پنج امضای مورد نظر را گرفتم و فقط یک امضا باقی ماند که آن را نگرفتم تا هنوز یک فرصت به صداوسیما داده باشیم. هنوز این نامه روی میز من است. روز پنج‌شنبه که ما این تصمیم را گرفتیم وزیر ورزش و جوانان با تاج صحبت کرد که صداوسیما حاضراست تعامل کند.

آقای تاج هم طی یک نامه این موضوع را به من اطلاع دادند. پس از این موضوع و طبق صحبت‌های انجام شده قرار است جلسه‌ای با حضور نمایندگان صداوسیما، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برگزار شود تا ببینیم چه پیش خواهد آمد. از طرف وزارت آقایان داورزنی و مناف هاشمی پیگیر این کار هستند. البته اگر این توافق هم صورت بگیرد باز هم یک کارگزار خواهد آمد تا شرایط را کنترل کند. ما کارت زرد را به صداوسیما دادیم و باید ببینیم در این جلسه چه پیش خواهد آمد.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید