پیامک هشدار به فروشندگان مواد محترقه

کدخبر: ۱۶۳۵۷۱
رییس اتحادیه فروشندگان و تهیه کنندگان موادشیمیایی تهران گفت: از ۲۰روز قبل تمهیدات مقابله با عرضه مواد منفجره شیمیایی انجام گرفته و در این خصوص به تمام واحدهای صنفی مجاز، پیامک هشدار فرستاده شده است تا آخرین سه شنبه سال۹۵ بدون خطر پشت سرگذاشته شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، سیدمهدی طاهری در خصوص برنامه های این اتحادیه برای آخرین سه شنبه سال گفت: هماهنگ با نیروی انتظامی و سایر ارگان های دولتی هستیم و به واحدهای صنفی تحت پوشش اتحادیه هم تذکرهای مکرر فرستادیم.

 

وی افزود: پیامک هشدار، نصب بنرهای هشدار دهنده در طول خیابان ناصر خسرو و بازدید سرزده - میدانی- از این محل از جمله برنامه های تشکیل دهنده این اتحادیه طی چند روز گذشته بوده است تا واحدهای صنفی تحت پوشش را کنترل کنیم و امیدواریم امسال بدون حادثه به اتمام برسد.

 

طاهری خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی تحت پوشش اتحادیه به دلیل ارزشی که برای جواز کسب خود قایل هستند، کمتر مرتکب فروش غیرقانونی مواد محترقه می شوند. اما این اتحادیه هم نظارت کامل بر اعضای خود دارد. به همین دلیل شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای مجاز صنفی می توانند گزارش خود را با شماره تلفن 88828031-88828032 اعلام کنند.

 

رییس اتحادیه فروشندگان و تهیه کنندگان موادشیمیایی تاکید کرد: بعد از مشاهده تحرکات چند تن از عوامل خودفروخته گروهک های تروریستی در داخل ایران در تلاش برای تهیه مقادیری مواد منفجره، فروش این گونه مواد با محدودیت های فراوانی همراه شده است و این شرایط در حال حاضر در تمام سال اعمال می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید