وزیر اطلاعات: ایران در امنیت است

کدخبر: ۱۶۳۶۶۲
وزیر اطلاعات گفت: امروز با وجود دسیسه دشمنان ایران اسلامی، کشور ما به تعبیر رهبر معظم انقلاب از نعمت امنیت بی‌بدیل برخوردار است.

به گزارش مهر، حجت الاسلام سیدمحمود علوی دقایقی پیش در جلسه ای با مسئولان استان با عنوان انتخابات ۹۶، مشارکت همگانی، وحدت و همدلی که در سالن اداره کل راه و شهرسازی اصفهان، در حال برگزاری است با تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) اظهار داشت: سلام گرم رییس جمهور را خدمت شما ابلاغ می کنم چراکه به محض اطلاع از سفر من به اصفهان، بر این امر تاکید کردند.

وی ادامه داد: امروز با وجود دسیسه دشمنان ایران اسلامی، کشور ما به تعبیر رهبر معظم انقلاب از نعمت امنیت بی بدیل برخوردار است. درحالیکه در کشورهای اطراف صدای بمب، بوی باروت و رنگ خون در چشم مردم، نماد ناامنی را به نمایش گذاشته اما در ایران این گونه نیست.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: به برکت دعای رهبر معظم انقلاب و مردم این توفیق نصیب مجموعه دستگاه های امنیتی شده تا امنیت که حق مردم است، را برگزار کنند.

وی با بیان اینکه مطابق روایات وظیفه نظام است که امنیت را برای مردم برقرار کند، افزود: امنیتی که به همراه سرور باشد تا خیر و برکت به همراه داشته باشد و شکوفاکننده ایمان و فرهنگ جامعه شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید