مراکز تماس مخابرات مهر 96 یکپارچه می‌شود

کدخبر: ۱۶۳۷۷۴
مدیرعامل خدمات اول مخابرات گفت: در مهر 96 با راه‌اندازی مرکز تماس یکپارچه شرکت مخابرات ایران تمامی شماره‌های این شرکت از جمله 2020 ، 118، 1818، 117 و چندین شماره دیگر یکپارچه می‌شود.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس ناصر قدیرکاشانی مدیرعامل خدمات اول مخابرات در یک نشست خبری از راه‌اندازی مرکز تماس یکپارچه شرکت مخابرات ایران در مهرماه 96 خبرداد و اظهارداشت: با این اقدام تمامی شماره‌های شرکت مخابرات ایران از جمله 2020 ، 118، 1818، 117 و چندین شماره دیگر یکپارچه می‌شود و مشتریان تمام خدمات فروش و پس از فروش را از طریق یک شماره دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از تصمیمات مخابرات راه‌اندازی مرکز تماس صنعتی برای ارائه خدمات پاسخگویی حتی به دیگر ارگان‌ها است، گفت: این مرکز تماس یک کال‌سنتر واقعی مانند کال‌سنتر تمام اپراتورهای بزرگ دنیاست و قابلیت پاسخگویی به 1200 تا 1300 تماس را دارد.

مدیرعامل خدمات اول مخابرات اضافه کرد: در حال حاضر حدود 80 درصد مراحل ساخت این مرکز تماس انجام شده است.

قدیر کاشانی در پاسخ به سوال فارس درباره نارضایتی پرسنل شرکتی شرکت مخابرات ایران که طرف قرارداد با خدمات اول مخابرات هستند، گفت: چند مدل نارضایتی در این پرسنل وجود دارد.

وی توضیح داد: برخی از این افراد خواهان انعقاد قرارداد مستقیم با مخابرات هستند که مجلس و وزرای دولت این درخواست را نپذیرفتند؛ برخی نیز اعلام می‌کنند که وضعیت معیشتی خوبی ندارند که مدیرعامل و هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران در تلاش برای بهبود معیشت آنها هستند و در این رابطه چند ماه پیش آزمونی در 3 استان برگزار شد که در کل کشور برگزار خواهد شد تا افرادی که نمره لازم را کسب کرده‌اند و از تحصلات مرتبط و تخصص بیشتر برخوردارند دریافتی بهتری داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که این نارضایتی پس از انتقال قرارداد نیروهای پرسنلی مخابرات به شرکت خدمات اول مخابرات ایجاد شده، گفت: در گذشته نیز این افراد با مخابرات طرف قرارداد نبودند و در 530 شرکت پیمانکاری مشغول بودند که اکنون به صورت متمرکز در یک شرکت اداره می‌شوند و مدیریت و مالکیت این شرکت در اختیار شرکت مخابرات ایران است. هیأت مدیره خدمات اول مخابرات 3 نفر از مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران هستند.

قدیرکاشانی گفت: در گذشته مخابرات به 530 شرکت برای اجرای دستورات ابلاغیه ارسال می‌کرد اما اکنون به یک شرکت ابلاغیه می‌دهد و این تمرکز از نظر هزینه‌ها و مدیریت به نفع مخابرات ایران بوده است. علاوه بر اینکه از نظر معیشتی نیز پرسنل شرکتی مخابرات هرسال حقوق، عیدی و سنوات را دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل خدمات اول مخابرات درباره شائبه تعدیل نیروهای پرسنلی شرکت مخابرات گفت: حتی یک نفر تعدیل نیرو نداریم و برنامه افزایش هزار نفر در سال 96 نیز وجود دارد.

وی تاکید کرد: قرارداد خدمات اول مخابرات با تمامی مناطق مخابرات ایران به جز اصفهان تا پایان 96 تمدید شده است و در حال حاضر 22 هزار پرسنل شرکتی مخابرات در این شرکت 5 ساله مشغول‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با افزایش تعرفه‌ها در سال اخیر وضعیت مالی مخابرات‌های استانی تا اندازه‌ای بهتر و پرداختی آنها به خدمات اول مخابرات نیز بهتر شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید